Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان در مناطق زلزله‌زده پایدار است، از حضور تیم‌های بهداشت محیط در این مناطق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان زلزله آذربایجان شرقی، گفت: از ٥٣٠ مصدوم مراجعه کننده به مراکز درمانى در میانه و سراب تا کنون ٢٨ نفر بسترى هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ٢ مصدوم با بالگرد اورژانس هوایى به بیمارستان‌هاى تبریز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان در مناطق زلزله‌زده پایدار است گفت: متخصصان بهداشت محیط و بیماری‌های واگیر با توجه به تلفات حیوانات اهلی در مناطق حاضر هستند.

کولیوند افزود: برای حمایت‌های روحی و روانی تیم‌هایی از کارشناسان در منطقه حاضر هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلزله آذربایجان شرقی زلزله امداد و نجات سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست