Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@15:41:04 GMT

توفان 4گله جوانان ایران مقابل نپال

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۹۲۹

توفان 4گله جوانان ایران مقابل نپال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا در ورزشگاه دستگردی تهران موفق شد با 4 گل تیم ملی جوانان نپال را از مقابل بردارد یک بار دیگر به صدر جدول گروه باز گردد.

شاگردان سیروس پورموسوی در حالی توانستند از سد حریف سخت کوش خود بگذرند که تا دقیقه 74 بازی بدون گل دنبال می شد و سپس جوانان ایران آتش بازی خود را شروع کردند و حریف خود را در هم کوبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان ایران برای قطعی کردن صعود خود به جام ملت های آسیا،روز یکشنبه در سومین بازی خود به مصاف امارات خواهند رفت.

254 43

کد خبر 1318923

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جوانان زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی سینمای ایران ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر نوزدهم مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان

آفتاب‌‌نیوز :

 در اولین دیدار دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۲:۱۵ امروز تیم ملی لبنان در ورزشگاه کانبرا میزبان استرالیا بود.

تیم لبنان که به دلیل شرایط خاص کشور خود تصمیم گرفت بازی برگشت خود را هم مقابل این تیم در خانه حریف برگزار کند، با نتیجه‌ای سنگین‌تر از شکست ۲ بر صفر بازی رفت مغلوب شد و این بار با باخت ۵ بر صفر زمین را ترک کرد.

کاسینی ینگی، باسل رادی (گل به خودی) کرگ گودوین (۲ گل) و جان ایردال برای شاگردان گراهام آرنولد گلزنی کردند تا استرالیا در گروه I، صدرنشینی‌اش را با ۱۲ امتیاز حفظ کرده به عنوان اولین تیم قاره آسیا خودش را به دور سوم انتخابی جام جهانی برساند. این تیم همچنین پس از عربستان میزبان، به اولین تیم آسیایی تبدیل شد که سهمیه جام ملت‌های ۲۰۲۷ را کسب می‌کند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان بازی را قضاوت کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۲ برد دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • جام ملتهای آسیا؛ این طلسم شکستنی نیست! | برگزیده سال (حسرت سال)