Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:10:22 GMT

دستگیری سارق و مالخر در تالش

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۹۶۸

دستگیری سارق و مالخر در تالش

سرهنگ حسین جمال‌دار عصر جمعه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان، روز گذشته ماموران انتظامی در تحقیقات تکمیلی به سرنخ‌هایی از سارق دست یافتند. 
وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم، وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضائی، به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی تالش افزود: به دنبال اعتراف سارق ۳۴ ساله به ارتکاب هفت فقره سرقت از منزل، مالخر ۶۷ ساله نیز شناسایی و دستگیر شد و هر دو برای تعیین جرم و جزا به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعدادی شیرآلات و اتصالات اوراق شده ساختمانی کشف و ضبط شد و کارشناسان، ارزش اموال کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
فرمانده انتظامی تالش از شهروندان خواست، علاوه بر رعایت نکات حفاظتی در پیشگیری از سرقت منزل، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تالش پلیس دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تالش پلیس دستگیری سارقان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تالش پلیس دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق و یک مالخر در طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان خبر داد و گفت: سارقان به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی اظهار کرد: با ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در دستور قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح دو روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۱ سارق و یک مالخر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت گفت: ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 745227

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند