Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز (جمعه) در دومین روز از رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و از گروه چهارم که به میزبانی تهران و در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد، تیم جوانان کشورمان به مصاف نپال رفت که در پایان به برتری با ارزش چهار بر صفر رسید.

«سیروس پورموسوی» تیم تحت هدایت خود را با ترکیب امیرحسین نیک پور، احمد جلالی، حسین شاوردی، محمد رضا عسگری، علیرضا اسد آبادی، یاسین سلمانی، حسین زواری، مهدی احمدی، حسین نخودکار، علی سبحانی(علیرضا منظمی) و آریا برزگر روانه میدان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان ایران در نیمه اول حملات زیادی را روی دروازه نپال تدارک دیدند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا بازی با تساوی بدون گل در وقت اول به پایان برسد.

در نیمه دوم جوانان ایران بازی را طوفانی آغاز کرده و حاکم مطلق توپ و میدان بودند. نمایش هجومی ایران با چهار گل همراه شد تا یک پیروزی پر گل دیگر برای جوانان شایسته کشورمان رقم بخورد.

دقیقه ۷۴ : جوانان ایران از جناح چپ صاحب ضربه کرنر شد که محمد مهدی احمدی با ضربه سر دیدنی گل اول ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۳: احمد رضا جلالی در محوطه جریمه نپال صاحپ توپ شد که شوت این بازیکن با اشتباه دروازه‌بان حریف همراه شده و به تور رسید.

دقیقه ۸۷: پاس فوق العاده جلالی از زمین ایران ، منظمی را در موقعیت ایده‌آلی قرار داد که این بازیکن پس از دریبل گلر حریف، دروازه نپال را برای سومین بار باز کرد.

دقیقه ۸۹: آریا برزگر با ضربه فنی دروزاه ایران را باز کرد تا تعداد گل‌های ایران را در این بازی به عدد چهار برساند.

«مرتضی محصص» رییس کمیته فنی فدراسیون، «حسین عبدی»، «محمدرضا مهدوی»، «وحید هاشمیان» و «محمدرضا ساکت» سرپرست تیم ملی فوتبال با حضور در جایگاه ویژه بازی جوانان ایران مقابل نپال را از نزدیک تماشا کردند.

شاگردان پورموسوی در دیدار بعدی خود در این مسابقات به مصاف امارات می‌روند.

تیم فوتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود در این مسابقات را مقابل قرقیزستان با برتری سه بر صفر به اتمام رساند.

پیش از این دیدار نیز و از همین گروه، امارات با حساب ۲ بر صفر مقابل قرقیزستان به پیروزی دست یافت.

برچسب‌ها جام ملت های آسیا تیم جوانان ایران سیروس پورموسوی تیم ملی فوتبال قرقیزستان مهدی احمدی محمدرضا ساكت آریا برزگر مرتضی محصص

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم جوانان ایران سیروس پورموسوی تیم ملی فوتبال قرقیزستان مهدی احمدی محمدرضا ساكت آریا برزگر مرتضی محصص جام ملت های آسیا تیم جوانان ایران سیروس پورموسوی تیم ملی فوتبال قرقیزستان مهدی احمدی محمدرضا ساكت آریا برزگر مرتضی محصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از quotidiano؛  دروازه بان بولونیا در بازی مقابل ااس رم عملکرد قابل قبولی داشت و در مقابل حملات تیم رم بازی قابل قبولی ارائه کرد، او در مقابل ضربه سردار آزمون دوبار ایستادگی کرد، اما مهاجم ایرانی بالاخره مقاومت او را شکست.   تیم رم با گل سردار آزمون اختلاف را کم کرد، اما گل سوم بولونیا کار رم را تمام کرد. سردار آزمون در بازی مقابل بولونیا در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ گل رم را وارد دروازه تیم بولونیا کرد.   این بازی در نهایت ۳ بر ۱ به سود تیم فوتبال بولونیا به پایان رسید و تیم رم با ۵۵ امتیاز در ره پنجم قرار دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست