Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@20:13:56 GMT

عذرخواهی مقام سابق لبنانی از توهین به حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۹۹۷

وزیر سابق کار لبنان از اینکه در یک تجمع خیابانی تعبیرات زشتی علیه حزب الله به کار برده بود عذرخواهی کرد و گفت که مقاومت به گردن لبنان حق دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «شربل نحاس» وزیر سابق کار لبنان در یک کنفرانس خبری در بیروت از توهین به وزرای حزب‌الله و شیعیان لبنان عذرخواهی کرد.

به نوشته روسیا الیوم، او گفت: «از تعابیری که در آن مسئولیت‌پذیری رعایت نشده بود عذرخواهی می‌کنم؛ مسئولیت‌پذیری اقتضای این روزها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
» شریل نحاس افزود: «اعضای مقاومت کسانی هستند که در سال ۲۰۰۰ خاک لبنان را آزاد کردند و در سال ۲۰۰۶ مقابل دشمن ایستادند. آنها لبنانی هستند و توانستند پیروزی را به دست آورند که ارتش‌های عربی از تحقق آن عاجز بودند.»   او تأکید کرد: «تاریخ و دغدغه‌ها و سرنوشت ما مشترک است.»   شریل نحاس پیش از این در جمع معترضان، با به کار بردن عبارات زشتی علیه وزرای وابسته به حزب الله لبنان در کابینه سعد الحریری، گفته بود که خانواده‌های اعضای حزب‌الله به هنگام حمله رژیم صهیونیستی از آنها استقبال کرده بودند.   توهین این مقام سابق لبنانی به مقاومت در حالی است که سید حسن نصرالله در سخنرانی دهم آبان خویش با انتقاد شدید از دشنام‌هایی که در خیابان‌ها علیه جریان‌های سیاسی مختلف داده می‌شود گفته بود که برخی مسئولان لبنانی برای تحریک مردم تلاش می‌کنند.   عذرخواهی «شریل نحاس» همچنین در شرایطی است که امروز نیز به مثابه هفته‌های گذشته چندین شهر لبنان از جمله بیروت شاهد اعتراضات علیه فساد و ناکارآمدی بود. معترضان همچنین در شهر «صیدا» و «النبطیه» از مردم خواستند در روزهای شنبه و یکشنبه به خیابان‌ها بیایند.   دولت سعد الحریری در هفتم آبان گذشته استعفا کرد و اکنون رایزنی‌ها میان طرف‌های سیاسی لبنان برای تشکیل دولتی کارآمد در جریان است.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل ؛ خیره‌کننده و شجاعانه بود

به گزارش همشهری آنلاین، متن بیانیه حزب الله لبنان به این شرح است: حزب الله به رهبری جمهوری اسلامی ایران و مردم مبارز آن بابت حمله کیفی و بی سابقه ای که دشمن ظالم و متجاوز را هدف قرار داد، تبریک و تهنیت عرض می کند. وی تصمیم شجاعانه و خردمندانه برای پاسخ قاطعانه به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را می ستاید.

جمهوری اسلامی با وجود تهدید، ارعاب و فشار، حق طبیعی و قانونی خود را ادا کرده و با شجاعت بی‌نظیر، درایت فراوان و درک بالای اوضاع در سطح کل منطقه و حتی در سطح منطقه، به وعده صادقانه خود عمل کرده است. جهان.

چرا حمله ایران به اسرائیل منحصربفرد است؟

این عملیات با وجود مشارکت ایالات متحده، متحدان بین‌المللی و ابزارهای منطقه‌ای آن در پاسخ به این حمله خیره‌کننده، به اهداف نظامی دقیقاً تعریف‌شده خود دست یافت، اما اهداف بلندمدت سیاسی و راهبردی این تحول بزرگ به‌طور متوالی ظهور خواهد کرد به مرور زمان مرحله جدیدی را در سطح کل مسئله فلسطین و در سطح درگیری با این دشمن در مسیر پیروزی حتمی ملت عربی و اسلامی ما و ملت مقاومت و مظلوم فلسطین ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 844436 برچسب‌ها رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • احزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد
  • حمله شدید اللحن مقام سابق امنیتی اسرائیل به کابینه فعلی
  • عملیات حزب‌الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسرائیل
  • بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل ؛ خیره‌کننده و شجاعانه بود
  • بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات «وعده صادق»