Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@04:50:53 GMT

جدال انتهای جدولی‌ها برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۰۴۲

جدال انتهای جدولی‌ها برنده نداشت

در این دیدار که به میزبانی استادیوم شهید مهدوی بوشهر و در حضور پنج هزار تماشاگر برگزار شد ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تک گل تیم شاهین در این دیدار از سوی حسین مالکی به ثمر رسید و مهرداد عبدی نیز تک گل تیم گل گهر را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را محمدرضا تارخ به همراه کمک‌های خود سید محمد هاشمی‌نسب و علیرضا مرادی برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب شاهین شهرداری بوشهر: ماکسیم کوویلیتایا، بهروز نوروزی‌فرد،لوکا گادرانی، حسن نجفی، پیمان شیرزادی، سلمان بحرانی، محمدصادق بارانی، امیرحسین موسی‌زاده، دانیال مومنی(۶۴- مصطفی احمدی)، بهمن سالاری، حسین مالکی

سرمربی(موقت): مهرداد کریمیان
 ترکیب گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، سید عبدالله حسینی، امین پورعلی، علی قربانخانی، مهران گلزاری، مهرداد عبدی، پیمان نامور، کوین جانی یانسون، رضا محمودآبادی(۶۳- جفرسون تاوارز)، مهدی زبیدی(۵۵- پیمان رنجبری)، بهنام برزای
سرمربی: مجید جلالی
با این تساوی تیم گل‌گهر سیرجان با پنج امتیاز و تیم شاهین با ۲ امتیاز جایگاه خود در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول حفظ کردند.
تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف سایپا تهران می‌رود.
  

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر شهرداری بوشهر فوتبال لیگ برتر شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حسین حیدری در جمع خبرنگاران، افزود: برای فعالیت در ایام نوروز در حال حاضر اسکله‌های روبروی شورای شهر، کنار نشان بوشهر و اسکله واقع در سامانه شورا با نظارت دستگاه‌های مرتبط و رعایت نکات ایمنی اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از حساسیت و پیگیری دستگاه قضا به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و مسافران و همچنین ابراز تأسف از حادثه اتفاق افتاده و فوت ۲ تن از هم‌میهنان در حادثه واژگونی قایق غیرمجاز تفریحی، تاکید کرد: سوار کردن مسافران به قایق‌ها و شناور‌های تفریحی در نقاطی به غیر از اسکله‌های مجاز مورد تأیید شهرداری نبوده و هیچ مسئولیتی متوجه شهرداری نیست.

شهردار بوشهر با اشاره به این‌که در بسیاری از کشور‌ها همه بخش‌های مختلف شهر در اختیار شهرداری است، افزود: شهرداری‌ها زمانی می‌توانند شهر را به‌صورت کامل مدیریت کنند که مدیریت یکپارچه اعمال شود.

حیدری اظهار کرد: مدیریت یکپارچه به این معناست که نیروی انتظامی، اداره‌های آب، برق و گاز، میراث فرهنگی، دریابانی، شیلات و سایر نهاد‌های خدمت‌رسان در محدوده شهر‌ها از سوی شهرداری کنترل و مدیریت شوند.

دیگر خبرها

  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|مهرداد لاهوتی
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • ثبت ۹ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • راه‌اندازی سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد