Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پارس جنوبی به تقدیر از هواداران و بازیکنانش پرداخت.

طرفداری- در نشست خبری پس از بازی شهر خودرو با پارس جنوبی در هفته دهم لیگ برتر، ابتدا امیر صادقی پناه مدیر رسانه‌ای پارس جنوبی از توهین‌هایی که به فراز کمالوند در ورزشگاه شد گله کرد. سپس مربی این باشگاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فارس، مرتضی اسدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در خصوص این بازی اظهار داشت:

قبل از هر چیز این برد را به شهر خودرو تبریک می گویم، بچه های ما هم خیلی زحمت کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز یکی دو موقعیت روی دروازه ما اتفاق دیگری رخ نداد. لیگ هنوز ادامه دارد اما ما با مدعیان بازی کردیم. همین شهر خودرو شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

وی درباره داوری بازی گفت:

داوری بازی امروز بد نبود. البته شاید کمی به سمت شهر خودرو بود اما اتفاق خاصی رخ نداد. داور باید در یک صحنه بازیکن شهر خودرو را اخراج می کرد چون با آرنج به صورت مگنو کوبید و حتی کمک داور می توانست این صحنه را ببیند.

اسدی درباره عذرخواهی یکی از خبرنگاران مبنی بر اتفاقات رخ داده و صحبت‌هایی که علیه کمالوند شده تصریح کرد:

هر تیمی سرمایه هایش تماشاگران هستند. خیلی عالی تشویق کردند و فکر می کنم همین تماشاگران باعث شدند ما فشار روحی را تحمل کنیم. البته از هواداران مان تقدیر می کنم این مسافت را با ماشین شخصی آمدند و امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم تا دل هواداران مان را شاد کنیم. ما روز به روز هماهنگ تر می شویم و 18 بازیکن ما تغییر کردند، امیدوارم در ادامه راه بهتر از این نتیجه بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶۹ نفر پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته چندین دوره آموزشی تخصصی برای مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران خودرو توسط این معاونت برگزار شد که از ۷۸۶ نفر متقاضی پروانه تخصصی در این دوره‌ها پس از برگزاری آزمون، ۶۶۹ نفر موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

وی افزود: حسب بررسی‌های انجام گرفته، آگاهی پایین مردم و عدم اطلاعات حقوقی اغلب مشاورین املاک آسیب‌های عدیده ای را در جامعه ایجاد و افزایش پرونده در دادگستری را به دنبال داشته است..

اسدی اعلام کرد: همچنین به سبب عدم نظارت کافی در واگذاری و اعطا پروانه کسب در سنوات گذشته و ناکارآمدی اتحادیه‌های مربوطه، تعداد بسیار زیادی جواز کسب به افراد متعدد و بدون آگاهی کافی در زمینه معاملات املاک و خودرو واگذار شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی، ساماندهی و آموزش حقوقی مشاورین املاک و خودرو و آزمون از متقاضیان و نهایتاً اعطای پروانه تخصصی گام مهمی در ارتقا سطح علمی و فنی مشاوران املاک و خودرو است.

اسدی افزود: همچنین جهت بررسی میدانی میزان اثربخشی دوره‌های آموزشی که در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، بازدیدهایی از بنگاه‌های معاملات املاک و خودرو انجام شد.

کد خبر 6083501

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • ۶۶۹ نفر پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو دریافت کرده‌اند