Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:02:05 GMT

صنعت تولید پوشاک در خلخال رونق گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۱۴۷

صنعت تولید پوشاک در خلخال رونق گرفت

اردبیل-ایرنا- معاون فرماندار خلخال گفت: با راه اندازی چندین کارگاه تولید پوشاک توسط بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای بانوان در این واحدها صنعت تولید پوشاک این شهرستان رونق گرفته است.

احمد قنبری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری اردبیل از کارگاه های تولید پوشاک بانوان خلخال به ایرنا افزود: با راه اندازی واحدهای تولید پوشاک زمینه اشتغال بیش از 100 نفر از بیکاران منطقه فراهم شده و در آینده با توسعه کارگاه های تولید پوشاک ظرفیت اشتغال این واحدها به بیش از 500 نفر افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: فرمانداری خلخال با هدف توسعه این صنعت علاوه بر ارائه تسهیلات بانکی، اماکن دولتی بلا استفاده شهرستان را برای ایجاد کارگاه تولید پوشاک در اختیار مجریان این طرح ها قرار داده است.
قنبری اظهار داشت: هم اکنون چندین کارگاه تولید پوشاک در شهر خلخال و روستاهای شهرستان از جمله اندبیل،گورانسراب، خوجین، اسکستان،خانقاه سادات و علی آباد راه اندازی و زمینه اشتغال بانوان بیکار در آنها فراهم شده است.
او گفت: سرمایه گذاران اینگونه طرح ها هیچ محدودیتی برای راه اندازی و افزایش تعداد کارگاه های تولید پوشاک و نیز مشکلی در بازار یابی و فروش محصولات خود نداشته و همین امر سبب گسترش فعالیت آنها شده است.
در این بازدید فریبا محمدلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز با ابراز خرسندی از روند رو به رشد صنعت پوشاک برای هرگونه همکاری در زمینه اعطای تسهبلات بانکی و نیز بهره مندی کارگران از مزایای بیمه تامین اجتماعی اعلام آمادگی کرد .
وی گفت: موفقیت طرح راه اندازی واحدهای تولید پوشاک با استفاده از توان و ظرفیت بانوان منطقه می تواند خلخال را به عنوان پایلوت اجرای این طرح در استان مطرح کند.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6016

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود

رئیس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از انجام ۸۳ هزار ماموریت توسط نیروهای فوریت‌های پزشکی خبر داد و گفت: پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمد رضا شکوهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه استان همدان دارای 72 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای است، اظهار داشت: 66 پایگاه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی همدان و مابقی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد است‌.

وی از فعالیت یک پایگاه اورژانس هوایی در همدان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته 66 مصدوم و بیمار با بالگرد از شهرستان‌ها به مرکز استان منتقل شدند‌.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه همه خدمات اورژانس به صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود، عنوان کرد: هزینه انتقال هر بیمار با بالگرد بیش از 100 میلیون تومان است که برای بیماران کاملا رایگان است.

شکوهی با بیان اینکه پارسال 310 هزار تماس با مرکز اورژانس ما گرفته شده که 70 هزار تماس منجر به اعزام شده است، گفت: 14 هزار  تماس هم مشاوره پزشکی دریافت کردند.

وی از انجام 83 هزار ماموریت توسط نیروهای فوریت‌های پزشکی خبر داد و اظهار داشت:  بیش از 10 درصد عملیات‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 150 هزار بیمار را به پراکز درمانی منتقل کردیم، تصریح کرد: متاسفانه بیش از 10 درصد  تماس‌ها مربوط به مزاحمت‌های تلفتی بوده که باعث می‌شود وقت همکاران ما تلف شود و خدمات رسانی به بیماران اورژانسی با تاخیر انجام شود.

شکوهی با تاکید بر اینکه کار ما تعطیلی ندارد و در تمام روزهای سال در آماده خدمات‌رسانی به بیماران هستیم، گفت: در طرح نوروزی امسال که از 24 اسفند تا 14 فروردین ماه بود، 16 هزار تماس با مرکز اورژانس گرفته شد که منجر به 4 هزار اعزام شد.

وی افزود: در این طرح علاوه بر نیروهای اورژانس سایر مراکز بهداشتی و درمانی هم درگیر بودند و خدمات را به مردم و مسافرین ارائه می‌کردند.

در این مدت همکاران ما 3 هزار کلرسنجی آب انجام دادند، 220 مرکز اقامتی بازرسی شد و بیش از 590 سامانه آبرسانی مورد بازرسی همکاران قرار گرفت.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در طرح نوروزی بیمارستان‌های ما آماده باش بودند و بیش از 120 هزار بیمار سرپایی ویزیت شدند. همچنین 6 هزار و 400 نفر در بخش بیمارستانها بستری شدند و بیش از 3 هزار مورد جراحی انجام شده است.

شکوهی با بیان اینکه بر اساس استانداردها باید در هر 40‌ کیلومتر باید پایگاه جاده‌ای داشته باشیم که داریم، تصریح کرد: در بخش شهری هنوز به استانداردها نرسیدیم و نیازمند احداث 20 پایگاه هستیم و پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی هستیم.

وی افزود: برای ساخت هر پایگاه اورژانس غیر از تامین زمین، به 3 میلیارد تومان نیاز داریم که فقط هزینه سازه است و ارتباطی به تجهیزات ندارد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 100 دستگاه آمبولانس در بخش پیش بیمارستانی داریم، گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 4 دستگاه موتورلانس هم داریم که از موتورلانس برای زمان ترافیک و دسترسی سریعتر به بیمار انجام می‌شود‌.

شکوهی با اشاره به اینکه 50 درصد آمبولانس‌های ما  از حد استاندارد خود بیشتر کار کردند، تصریح کرد: مردم اورژانس را با آژانس اشتباه نگیرند و برای انتقال هر بیمار خود با اورژانس تماس نگیرند.

وی افزود: ما بیماران را تریاژ می‌کنیم و فقط بیماران اورژانسی را به بیمارستان منتقل میکنیم. همه کسانی که در فوریت‌های پزشکی کار می‌کنند تکنسین و کارشناس فوریت‌های پزشکی هستند و مرتب دوره‌های بازآموزی برایشان برگزار می‌شود‌.

شکوهی از انعقاد تفاهمنامه با مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران خبر داد و اظهار داشت: برای اولین بار دستگاه ثبت لرزه‌نگاری در استان‌ همدان راه‌اندازی شده که بر اساس آن در هر نقطه‌ای از ایران‌که زلزله اتفاق بیفتد متوجه آن می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • سرانه مصرف لبنیات به ۴۰ کیلو رسید
  • خوشحالی مردم خلخال از تنبیه موشکی اسرائیل
  • مشاهده دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال
  • «آق‌داغ» زیستگاه ایمن پلنگ ایرانی
  • ثبت تصاویر دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال