Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@23:05:28 GMT

خانواده ها در مسئله ازدواج آسان جوانان کمک کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۱۵۷

خانواده ها در مسئله ازدواج آسان جوانان کمک کنند

حجت‌الاسلام اسلام‌فر بیان کرد: باید مسئله ازدواج آسان جوانان را پیگیری کنیم خانواده ها در مسئله ازدواج آسان کمک کنند تا این باری که بر زمین مانده نسبت به جوانان بلند شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،حجت‌الاسلام ابوالحسن اسلام‌فر، امام جمعه موقت اهرم در خطبه های این هفته نماز جمعه اهرم با اشاره به مشکل آب نخیلات شهر اهرم اظهار داشت: نیاز است فرماندار تنگستان و مسئولین استانی که مسئولیت آب  به عهده  دارند مسئله پروژه آب رسانی به نخیلات شهر اهرم را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در این پروژه آبرسانی که از طریق تنگه باهوش به سمت اهرم است اندکی از کارها مانده که تقاضا داریم از فرماندار تنگستان و مسئولین استانی پیگیر این موضوع باشند.

 

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: آب‌رسانی به نخیلات یکی از دغدغه‌های بحق کشاورزان است و باید این دغدغه آنها رفع شود تا در سال زارعی که بارش‌های خوبی در پیش رو داریم کشاورزان شهر اهرم در سه محله بخصوص محله گلستان که مشکل بیشتر دارند مشکلات آنها رفع  و کشاورزان منتفع  شوند.

 

وی ادامه داد: امروز دهم ربیع الاول سالروز ازدواج آسمانی پیامبر گرامی اسلامی با حضرت خدیجه کبری (س) اسلام است که این روز تبریک عرض می‌کنم.

 

اسلام فر افزود: نیاز است مسئولین به این نکته توجه کنند مسئله‌ای که گریبان‌گیر همه به صورت تام شده سن ازدواج جوانان است که بالا رفته است. باید مسئولین، همه جامعه و پدر و مادرها همراه شوند. این مشکلاتی که سد راه جوانان عزیز در مسئله ازدواج است از پیش راه جوانان بردارند.

 

امام جمعه موفت اهرم یاد آورشد: باید مسئله ازدواج آسان جوانان را پیگیری کنیم. خانواده ها در مسئله ازدواج آسان کمک کنند تا این باری که بر زمین مانده نسبت به جوانان بلند شود.

 

وی از حضور همه نقاط شهر ستان  و شهر اهرم در راهپیمایی  یوم الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کرد و افزود: شهر اهرم تاریخ باشکوهی دارد. تنگستان نامش در تاریخ ایران می‌درخشد. این تاریخ به نوجوانان گفته شود تا بدانند این شهر و شهرستان عقبه دارد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان نماز جمعه مجلس کانون های مساجد مسجد استان همدان ترویج فرهنگ ازدواج آسان خطبه نماز جمعه ازدواج آسان استان بوشهر جوانان خانواده خبرگزاری شبستان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه شامل یخچال ، تلویزیون ، اجاق گاز ، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  ۳۲۰ میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود : کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت  می شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می شود. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهداف اين نهاد در زمينه ترويج ازدواج و گسترش فرهنگ اصيل اسلامي در بر پائي ازدواجهاي آسان ، كم هزينه و پايدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش  ۳۹۸ میلیارد ریال است.  

 وی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمينه توانمندسازي مددجويان ابراز داشت: این نهاد با اجرای طرح های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده های نیازمند را فراهم کرده است که  امیدواریم با همكاري و مشاركت حامیان در امر ازدواج ، بتوانیم چنين فضايي را براي خانواده‌ هاي تحت حمايت توسعه و فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • چرایی شکست قانون حمایت از فرزندآوری؛ آما و ارقام چه می‌گوید؟
  • چرا قانون حمایت از فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود
  • دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند