Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:51:49 GMT

تساوی شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل‌گهر سرجان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۱۹۱

تساوی شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل‌گهر سرجان

این دیدار در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد 2 تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک دست یافتند.

 تک گل شاهین بوشهر «حسین مالکی» و تک گل گل‌گهر سیرجان نیز توسط «مهرداد عبدی» از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر: ماکسیم کوویلیتایا، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، لوکا گادرانی، پیمان شیرزادی، سلمان بحرانی، محمد صادق بارانی، امیر حسین موسی‌زاده، دانیال مومنی، حسین مالکی و بهمن سالاری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، سید عبدالله حسینی، امین پورعلی، علی قربانخانی، مهران گلزاری، مهرداد عبدی، پیمان نامور، کوین جانی پانسون، رضا محمودآبادی، مهدی زبیدی و بهنام برزای.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر شاهين بوشهر تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر شاهين بوشهر فوتبال لیگ برتر شاهين بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد

به گزارش "ورزش سه"، جدال شش امتیازی استقلال خوزستان و نفت آبادان در شرایطی به سود شاگردان سیروس پورموسوی پایان یافت که این تیم در دقایق تلف شده موفق به ثبت گل برتری و شاید سرنوشت ساز خود شد.

پورموسوی که در این فصل بیشتر گل‌های دریافتی تیمش در دقایق تلف شده بود تا امتیازات حساسی را از دست بدهد، اینبار شرایط متفاوتی را تجربه کرد و در دومین دقیقه از وقت اضافه برابر نفت آبادان توانست جشن پیروزی بگیرد.

نکته جالب توجه اینکه پورموسوی اینبار برخلاف بازی رفت که تیمش در دقیقه تلف شده گل تساوی را دریافت کرده بود و دو امتیاز حساس را از دست داده بود، شرایط کسب پیروزی را از آن خود کرد.

سه امتیاز ارزشمندی که شاید به قیمت بقای این تیم بتوان از آن یاد کرد و اکنون پورموسوی که بازی هفته گذشته برابر پیکان را با حواشی و اتفاقات آن از دست داده بود، به بردی طلایی دست یابد و شانس بقا را برای آبی‌پوشان در بالاترین حد ممکن ببیند.

بازی رفت دو تیم در شرایطی که با تک گل جواد آقایی پور تا دقیقه 90 در جریان بود، در نهایت با گل تساوی که احمد شریعت زاده به ثمر رساند با تساوی به پایان رسید تا آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد خود را از دست رفته ببینند و جایگاه‌شان همچنان در منطقه خطر قرار داشته باشد.

استقلال خوزستان و پورموسوی اکنون با این برد ارزشمند راهی سیرجان خواهند شد تا با انگیزه بالاتری به دنبال امتیازات باقیمانده باشد. دیداری که از جهت اتفاقات بازی رفت و نادیده گرفته شدن گل پیروزی بخش این تیم برابر گل گهر، از اهمیت زیادی برای آبی‌ها برخوردار است تا آنها با انگیزه زیادی مهیای این جدال و تفابل با شاگردان اوزونیدیس شوند.

دیگر خبرها

  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • دست عبدی از مدال کوتاه ماند
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • ویدیو/ فنون مرگبار قهرمان جهان مقابل امیر عبدی
  • شکست عبدی مقابل آکژول محمودوف
  • صعود عبدی به نیمه نهایی
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد