Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@01:45:21 GMT

تامین خون مورد نیاز مصدومان و مجروحان زلزله

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۲۰۹

بشیر حاجی بیگی گفت: با توجه به فعالیت شبکه خون رسانی کشور، خون مورد نیاز مناطق زلزله زده تامین شده است.

اخبار اجتماعی- وی با اشاره به تامین خون مورد نیاز مناطق زلزله زده از استان های آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل، افزود: خون مورد نیاز مناطق زلزله زده از این استان ها تامین می شود.

حاجی بیگی همچنین از فعالیت مراکز جامع انتقال خون در استان تهران در روز جمعه خبر داد و گفت: اداره کل انتقال خون تبریز نیز پذیرای هموطنان برای اهدای خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تامین خون مورد نیاز مناطق زلزله زده، افزود: خوشبختانه خون مورد نیاز مصدومان و مجروحان زلزله بامداد جمعه در استان آذربایجان شرقی، تامین شده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زلزله انتقال خون استان تهران زلزله شبکه خون رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد

فرماندار ایذه با اشاره به آغاز مرحله نخست پروژه حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون ۳ به ایذه، از اول اردیبهشت گفت: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب ایذه و باغملک، آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر نیز تامین خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسن نبوتی با اشاره به آغاز عملیات حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 به ایذه از اول اردیبهشت گفت: در سفر اول و دوم رئیس جمهور به خوزستان، بر اجرای پروژه انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 تاکید و اواخر سال 1402 این پروژه با حضور وزیر نیرو کلنگ‌زنی شد. سپس قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قراردادی با وزارت نیرو و سازمان آب و برق منعقد کرد و تجهیز کارگاه انجام و پروژه وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این پروژه برای حفر تونل، اول اردیبهشت آغاز شد، افزود: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب شهرستان ایذه و باغملک و آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر تامین خواهد شد.

نبوتی با اشاره به تامین اعتبار اجرای این پروژه از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان بیان کرد: افق این طرح سه ساله است که اگر در تامین اعتبار وقفه ایجاد نشود، طی سه سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی