Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:16:57 GMT

سرمربی نفت مسجدسلیمان: نتیجه بازی عادلانه بود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۳۲۲

سرمربی نفت مسجدسلیمان: نتیجه بازی عادلانه بود

به گزارش ایرنا مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی تیمش با نساجی اظهار داشت: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه نخست خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم با تعویض های حریف آنها خطرناک‌تر ظاهر شدند. 

وی درخصوص مصدومیت پیام ملکیان گفت: این بازیکن برای فیزیوتراپی به اهواز رفت البته ما در هر پست ۲ بازیکن خوب داریم مثلا امروز مکانی نیمکت نشین بود؛ پیش بینی می کردیم نساجی خوب بازی کند و انصافا آنها در نیمه دوم عالی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تارتار در پاسخ به پرسشی مبنی بر عملکرد  ضعیف نفت مسجدسلیمان از شروع لیگ تا هفته دهم گفت: نظر شما برای من قابل احترام است اما ما ابتدای فصل هدف‌گذاری کردیم که الان از آن هدف‌گذاری بالاتر هستیم.

وی حفظ جایگاه در لیگ برتر را از اهداف این تیم در فصل جاری عنوان کرد و افزود: بعضی مواقع تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و کار سخت می‌شود؛ ما مقابل شاهین هم مشکل داشتیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امروز فرزاد حاتمی را در اختیار نداشتیم و وقتی تیمی مثل نساجی بسته بازی می‌کند ما باید به بازی هوایی روی بیاوریم اما چاره‌ای نداشتیم؛ ترجیح دادیم روی زمین بازی کنیم تا به مشکل نخوریم. به هر حال کار ما سخت است از طرفی توقعات بالا است.

وی با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم خوب بازی نکرد، افزود: اگر قرار باشد ما به زیر توپ بزنیم هوادار ناراحت می‌شود چون اینجا خوزستان است و هواداران انتظار فوتبال تکنیکی و جذاب دارند.  

تارتار اظهارداشت: با توجه به اینکه دیر کارمان را شروع کردیم فرصت لازم برای جذب بازیکن را از دست دادیم؛ اگرچه عماد میرجوان در امر گلزنی موفق نبوده اما او جزو بازیکنان خوب ما است، پریرا با آن همه هزینه در تیم فولاد فقط یک گل زده است.

وی با بیان اینکه قیمت مهاجم  همیشه بالا است و ما توان هزینه زیاد نداریم، افزود: ۲ بازیکن تیم ما به شهر خودرو رفتند که نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال هزینه داشتند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تاکنون در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخوردیم و باید بگویم تیم نفت اکنون شخصیت نباختن گرفته است؛ سال گذشته همه به دنبال سه امتیاز از نفت بودند اما حالا شکست این تیم سخت شده است. 

وی درخصوص دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: بیش از ۲ هفته دیگر این دیدار برگزار می‌شود و اکنون صحبت کردن در این خصوص زود است. ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم و صادقانه می‌گویم یکی از آروزهای من این است که پرسپولیس را شکست دهم. 

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال مسجدسلیمان خوزستان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مسجدسلیمان خوزستان ورزشی فوتبال مسجدسلیمان خوزستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: ما از نتیجه خیلی خوشحالیم اما می‌دانیم که بازی برگشت در پیش است و با حریف قدرتمندی روبه‌رو هستیم که بازیکنان بزرگی دارد. ماموریت ما هنوز تمام نشده اما با این حال خوشحالم که بازیکنان ما، با این پیروزی باعث شادی هواداران شدند. من به عملکردی که بازیکنانم در بازی رفت ارائه کردند، افتخار می‌کنم.

سرمربی آرژانتینی افزود: جو لیگ قهرمانان آسیا با سایر تورنمنت‌ها متفاوت است اما ما بازیکنان خوبی داریم که در مسابقات لیگ قهرمانان راحت بازی می‌کنند. البته کاملا می‌دانیم که با وجود پیروزی 4-2 در بازی رفت، هنوز صعودمان قطعی نشده و بازی برگشت در ریاض باقی مانده است. همه باید برای بازی بعدی آماده شوند.

کرسپو که در دوره حضورش در الدحیل با نتیجه 7-0 مقابل الهلال شکست خورده بود، در واکنش به اینکه امشب آن شکست را جبران کرد، گفت: مهم‌ترین چیز در بازی فوتبال این است که تیم رقابتی باشد، چون در فوتبال باید برای ساختن یک شب بزرگ آماده باشید.

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!