Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:33:30 GMT

جوان خرمشهری، بهترین بازیکن ایران-نپال(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۳۲۳

علیرضا منظمی بازیکن خرمشهری تیم ملی جوانان با یک گل زده و تاثیر مستقیم روی گل آخر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ایران و نپال در دومین مسابقه خود برای انتخابی جام ملت های آسیا به مصاف هم در تهران رفتند و تیم ملی ایران موفق شد در نهایت با چهار گل برابر تیم نه چندان قدرتمند نپال پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم نپال که نیمه اول و ابتدای نیمه دوم را به خوبی دفاع کرده بود، در دقیقه 74 اولین بار دروازه اش باز شد و تا دقیقه 90 سه گل دیگر را دریافت کرد و البته خوش شانس بود، چون گل‌های بیشتری نیز می توانست از خط دروازه اش عبور پیدا کند.

 

علیرضا منظمی بازیکن خرمشهری تیم ذوب آهن که از دقیقه 46 به زمین آمد با حضورش، تیم ملی بیش از پیش حمله کرد و این مهاجم موفق شد تا روی دو گل تیم ملی نقش موثری داشته باشد، او در بازی قبل نیز موفق به گلزنی شده بود و با گل امروز خود در جدول گلزنان دو گله شد، او در نهایت از سوی مسئولان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

عکس: سجاد ایمانیان

جوانان ذوب آهن اصفهان علیرضا منظمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش

یاران علیرضا جهانبخش قهرمان جام حذفی فوتبال هلند شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال جام حذفی فوتبال هلند امشب (یکشنبه) میان تیم‌های فاینورد و نایمخن برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر و قهرمانی فاینورد به پایان رسید.

ایگور پایکسائو در دقیقه 59 گل قهرمانی فاینورد را وارد دروازه نایمخن کرد. فاینورد از دقیقه 72 این مسابقه با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شد. همچنین دقایقی از این بازی به دلیل آتش‌‌سوزی و به راه افتادن دود در ورزشگاه متوقف شد.

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی فاینورد از دقیقه 87 بازی برابر نایمخن وارد میدان شد و تیمش را همراهی کرد.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد