Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:12:02 GMT

اصفهان قهرمان ووشوی بانوان کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۳۴۶

اصفهان قهرمان ووشوی بانوان کشور شد

در این رقابت ها که در ۲ بخش ساندا و تالو و به مدت ۲ روز در تبریز برگزار شد تیم ووشو اصفهان با کسب ۵ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز به مقام قهرمانی و تیم های تهران الف با ۴ طلا، ۳ نقره و یک برنز و مازندران با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.  

 تیم ووشو آذربایجان شرقی نیز در این رقابت ها ۲ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز کسب کرد و به عنوان پنجمی رسید و به مقام نائب قهرمانی در بخش ساندا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدال های طلای آذربایجان شرقی را الهه محمودی و  پریسا هاشمی و مدال های برنز را مرجان فردی و سکینه غلام زاده  در بخش ساندا و مدال های نقره را زهرا مرادطلب و مینا پناهی در بخش تالو کسب کردند.

مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی رده سنی بزرگسالان در ۲ بخش تالو و ساندا از ۱۵ اتا ۱۷ آبان ماه با حضور ۳۴۰ ورزشکار و مربی در قالب ۳۵ تیم از سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

نفرات برتر این دوره از رقابت ها به اردوی انتخابی تیم ملی مسابقات آسیایی ۲۰۲۰ هندوستان اعزام می شوند.

برچسب‌ها تبریز ووشو بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز ووشو بانوان تبریز ووشو بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان

روزبه صفری بوکسور بهشهری در پیکار‌های بین المللی بوکس قرقیزستان در وزن ۹۲+ کیلوگرم روزبه صفری، عنوان سوم را به دست آورد.

وی پس از کسب پیروزی الیم بیکو از قرقیزستان مقابل رمضان کارانکوف از روسیه ایستاد.

صفری در حالی که راند نخست را برنده شده بود، به دلیل پارگی اَبرو و با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد تا با مدال برنز به کار خود پایان داد.

تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد که یک نشان برنز از مازندران هم در میان آن بود.

بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند و روزبه می‌خواهد مثل مربی بابلسری تیم ملی مهدی طلوتی، جاسم دلاوری و انوشیروان نوریان، از جمع بوکسور‌های مازنی در تاریخ المپیک‌ها باشد که روی رینگ پاریس مشت می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان