Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:08:07 GMT

فرانک لمپارد: تنها یک راه برای موفقیت داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۳۵۸

فرانک لمپارد: تنها یک راه برای موفقیت داریم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی معتقد است هر هفته لیگ برتر چالش جدیدی برای تیم اوست.


به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته های اخیر نتایج درخشانی گرفته و خود را از رتبه های میانی جدول حالا به رتبه چهارم و هم امتیاز با لسترسیتی رده سومی رسانده است. فرانک لمپارد معتقد است تنها راه پیشرفت برای آنها این است که حواس شان درگیر خودشان بوده و به مسائل دیگری توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از میزبانی کریستال پالاس در روز شنبه گفت: "ما خودمان را به آینه نگاه می کنیم. فراز و نشیب های وجود دارد و که شما همیشه نمی توانید همه چیز را در چنین بازی هایی کنترل کنید. پالاس نیز مانند هر تیم دیگری مشکلات یا نقاط قوت خود را دارند.

 

اما تنها وظیفه ما این است که به شرایط خودمان نگاه کنیم. بعد از دیدار مقابل کریستال پالاس تعطیلات بازی های ملی فرا خواهد رسید و پس از آن باید در دیدار مقابل منچسترسیتی به میدان برویم. هر هفته چالش هایی را برای ما به ارمغان می آورد. در حال حاضر ما از عملکرد اخیر چلسی خوشحال هستیم، اما من همیشه فکر می کنم می توانیم خیلی بهتر شویم. از نظر من این تنها راه موفقیت است که ما نباید به جز شرایط خودمان، حواس خود را خیلی معطوف موارد دیگر کنیم."

 

شرایط بازیکنان: "راس بارکلی مشکل مستمری داشته و نمی تواند فردا چلسی را هراهی کند. من باید در مورد شرایط راس بارکلی با کادر فنی تیم ملی انگلیس صحبت کرده و اوضاع وی را برای ده روز آینده بررسی کنم، اما او قطعا در بازی فردای چلسی غایب است. میسون مونت نیز در لیست قرار دارد اما ما فردا صبح شرایط وی را بررسی خواهیم کرد."

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»