Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید گرینوود هنوز آماده حضور مستمر در ترکیب تیم نیست. 

طرفداری- میسون گرینوود، یاد و خاطر رابین فن پرسی را برای اوله گونار سولسشر زنده می‌کند ولی سرمربی منچستریونایتد می‌گوید این بازیکن باید برای حضور مستمر در ترکیب تیمش، فوتبال مردانه را یاد بگیرد.

به گزارش سایت گل، گرینوود 18 ساله در فصل 20-2019 در کنار آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد در خط حمله منچستریونایتد ایفای نقش کرده است و طی 12 بازی، 3 بار موفق به گلزنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که پس از برد 3-0 منچستریونایتد مقابل پارتیزان بلگراد از سولسشر سوال شد تشابه‌ای بین این مهاجم جوان و فن پرسی می‌بیند، او پاسخ داد:

قطعا. خیلی خونسرد ضربات پایانی را می‌زند. این یک ویژگی ذاتی برای او است. فکر نمی‌کنم خودش هنوز هم متوجه شده باشد پای راستش بهتر است یا پای چپ. این باعث می‌شود دفاع کردن مقابل او برای مدافعان سخت شود. من هر روز شاهد تمریناتش برای زدن ضربات پایانی هستم. نکته مثبت اینجاست که کارش را در اولدترافوردی مملو از جمعیت انجام می‌دهد، اصلا تحت تاثیر جو قرار نمی‌گیرد و در همان شرایط هم خونسرد است. چه با دوستانش در پارک بازی کند یا در فینال یک جام، باز هم همین طور ضربه پایانی را می‌زند. 

البته سولسشر از جنبه دیگر ماجرا هم گفت؛ این که گرینوود در پشت صحنه خیلی فراز و نشیب دارد.

باید بازی مردانه را یاد بگیرد. او طی یکسال از بازی کردن در تیم زیر 18 سال به تمرین کردن با تیم اصلی رسیده است و این طور نیست که همه چیز در آن واحد برای او عادی جلوه کند. اگر می‌خواهید در چنین گروهی پذیرفته شوید، هر روز باید عملکرد خوبی ارائه کنید. اگر هر روز اقتدارش را نشان می‌داد و بهترین گزینه ممکن بود، در تمامی بازی‌ها به میدان می‌رفت ولی از یک جوان انتظار می‌رود فراز و نشیب‌هایی داشته باشد و او هم این نزول را تجربه کرده است. ولی فکر می‌کنم دوباره در راه اوج گرفتن است. 

سولسشر شکی ندارد که آینده درخشانی در انتظار گرینوود است ولی احتمال می‌دهد به سپری شدن چند سال دیگر برای حضور مستمر او در ترکیب اصلی تیم نیاز باشد.

من تیم را برای منچستریونایتد هدایت می‌کنم، نه خودم. می‌خواهم ترتیبی بدهم که به بهترین نحو، بهترین کارایی را از میسون بگیریم. او دوران حرفه‌ای بسیار بزرگی خواهد داشت اما گاهی زمان مناسبی برای بازی دادن به او نیست. خودش می‌داند چرا زیاد بازی نکرده است. ما در قبال او صبور بوده‌ایم. این دوران سختی بوده است. آنتونی مارسیال غایب بود و درست نبود که تمامی مسئولیت‌ها را روی دوش او بگذاریم. معتقدم در حال رسیدن به تعادلی مناسب برای بازی دادن به او، استراحت دادن به او و تمرین دادن او هستیم. همیشه فلسفه این باشگاه و من این بوده است که به بازیکنانی که نگرش درستی دارند فرصت بدهیم و اگر او به چند سال زمان نیاز داشته باشد تا به معنای واقعی شکوفا شود، باز هم ارزشش را دارد.  

مارکوس روخو در تابستان در مسیر انتقال به اورتون قرار داشت ولی با نمایش‌های این فصل خود باعث شده است تا سولسشر از ماندن او در تیم ابراز خوشحالی کند. 

به نظرم امشب (پنجشنبه) عالی بود. از دید من از زمان آغاز پیش فصل عالی بوده است. بیشتر از چیزی که انتظار داشت بازی کرده است ولی خب، به همین خاطر اینجا حضور دارد. او فوتبالیست سطح بالایی است. ذهنیت خوبی دارد، می‌تواند پاس بدهد، می‌تواند دفاع کند. مسئله بر سر آماده نگه داشتن او است و مارکوس خیلی وقت است که آمادگی خود را حفظ کرده است و شما می‌توانید توانایی‌هایش را ببینید. 

تنها دو مورد از بازی‌های این فصل روخو در لیگ برتر بوده است ولی سولسشر تصور می‌کند او می‌تواند بازی‌های بیشتری در لیگ انجام دهد.

می‌دانید که تعصب بالایی برای فوتبال دارد و یک شخصیت برنده است. هر وقت که آماده بوده و حس و حال خوبی داشته است، برای ما عالی کار کرده است. بچه‌ها او را دوست دارند. گاهی در تمرینات باعث ترسیدن بقیه می‌شود چون تکل‌های درست و حسابی می‌زند. روخو یکی از افرادی است که واقعا برای این بازی اهمیت قائل است. فکر می‌کنم هر وقت بازی کرده، از فرصت خود بهره برده است. مقابل لیورپول که فوق العاده بود، طبیعتا از غیبت مقابل بورنموث خوشحال نشد اما امشب (پنجشنبه) فوق العاده بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم