Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@11:00:55 GMT

افتتاح ساختمان بلدیه در نیمه دوم سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۴۷۰

افتتاح ساختمان بلدیه در نیمه دوم سال ۹۹

علی اعطا عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ساختمان بلدیه در میدان امام خمینی (ره) گفت: پروژه ساختمان میدان امام خمینی (ره) با نام پروژه بلدیه شهرداری تهران با طرح مصوب در حال انجام است.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که پیشرفت پروژه ساخت ساختمان بلدیه در چه مرحله‌ای است گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی ساختمان‌های بلدیه تهران بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر پیمانکار نیز مشغول به فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعطا با اشاره به این نکته که پروژه ساختمان بلدیه باید تا سال ۹۹ تکمیل شود گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت شهری بخشی از هزینه‌های این پروژه به صورت غیر نقد تأمین می‌شود تا مانعی برای پیشرفت پروژه وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: آخرین جزییات از تبدیل میدان امام خمینی (ره) به «میدان امام حسین (ع)»/ «توپخانه» «هفت تیر» می‌شود؟ 

او تصریح کرد: اگر پیشرفت پروژه به همین شکل باشد ساختمان بلدیه در نیمه دوم سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم بتوانیم با تأمین غیر نقد بخشی از هزینه‌های به روند احداث ساختمان بلدیه سرعت ببخشیم.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که میدان امام خمینی (ره) یکی از میدان‌های تاریخی پایتخت است گفت: میدان امام خمینی (ره) کارکرد ویژه‌ای در تاریخ و هویت تهران دارد و طرح کلی این میدان در مسیر احیای آن است تا در کنار ساختمان بلدیه به ظرفیت‌های این میدان نیز اضافه شود.

اعطا در پاسخ به این سوال که با احداث ساختمان بلدیه فعالیت این مکان با چه رویکردی است گفت: فعالیت ساختمان بلدیه با محوریت فعالیت فرهنگی است و در کنار آن نیز بخشی ازمیدان امام خمینی به عرصه پیاده اختصاص پیدا خواهد کرد.

او تأکید کرد: با احداث ساختمان بلدیه و میدان‌گاه امام خمینی عبور سواره مختل نمی‌شود، زیرا اتصال این میدان به خیابان لاله‌زار گامی مؤثر در احیای خیابان لاله‌زار است.

انتهای پیام /

احیای خیابان لاله زار با احداث ساختمان بلدیه

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام

تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور در جریان بازدید از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه این پروژه در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می شود، اظهار کرد: بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است. 

موسوی پور افزود: اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود محله بزرگراه آیت اله سعیدی و میدان آزادی که با گره های ترافیکی روبه رو بودند، سبک تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح نیز گفت: در بخش شرقی این پروژه و بزرگراه شهید شوشتری سالها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است.

موسوی پور با اعلام اینکه در بزرگراه بسیج نیز به علت تردد کامیون ها ترافیک سنگین است، یادآور شد: با شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد؛ در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود