Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده چندان نگران وضعیت تیمش نیست.

طرفداری - ارنستو والورده می‌گوید بارسلونا باید با انتقادات کنار بیاید.

به گزارش مارکا، والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل سلتاویگو در نیوکمپ گفت:

مشخصا سلتاویگو در وضعیت وخیمی قرار دارد چون در قعر جدول رده بندی جای گرفته که البته غیرمنتظره است. در این چند بازی اخیر نتایج خوبی نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل بتیس خوب بازی کردند ولی در دقیقه پایانی گل خوردند؛ مقابل ختافه کمی مضطرب و دستپاچه بودند. سلتا روی کاغذ تیم خوبی دارد و با مهاجمان فوق العاده‌اش، این آمار گل‌های زده پایین، جای تعجب دارد و عادی نیست.به نظر من سلتا از این وضعیت خارج خواهد شد. آنها فقط نیاز به بازیافتن اعتماد به نفسشان دارند تا استعدادشان را ثابت کنند. از نظر من سلتا تیم فوق العاده‌ای است.

بارسلونا به یک برد نیاز دارد. بازی با لوانته را در 6 دقیقه از دست دادیم. حالا نیاز به پیروزی و کسب سه امتیاز داریم چون می‌دانیم باختن در این باشگاه چه معنایی دارد. علی رغم اینکه می‌دانیم بازی سختی داریم، خواهان هر سه امتیاز هستیم. مرخصی‌های تیم؟ با دو جلسه تمرین برای بازی با اسلاویا آماده شدیم چون فرصت دیگری نداشتیم. برای هر دو بازی دو جلسه تمرینی در اختیار داریم که در حالت عادی در طول فصل همیشه همین طور است. هفته هفت روز است؛ دو روز متعلق به بازی‌ها است؛ هر کدام دو روز برای تمرین است و یک روز هم استراحت. هیچ هفته هشت روزه‌ای نداریم! به نظر من که برنامه تمرینی مشکلی ندارد.

انتقادات؟ هم درک می‌کنم هم نه. فعلا دور انتقادات است و باید آن را تحمل کرد. حرف زیادی برای گفتن در این باره ندارم. اگر یک گل به اسلاویا پراگ می‌زدیم، همه آرام‌تر بودند. باید با این شرایط کنار بیایید. یک هفته پیش همه چیز عالی بود چون ما شش برد متوالی داشتیم. ببینیم در بازی‌های بعدی چه می‌شود. فارغ از انتقادات، خودمان در جریان هستیم که دو بازی بدون برد را پشت سر گذاشته‌ایم و این همیشه باعث ناآرامی هواداران می‌شود. گاهی بعضی‌ها این چیزها را به نحوی بزرگ می‌کنند که به سود رقبای ما است. ما باید در شرایط سخت محکم بمانیم. قبلا هم مقاطع افت داشتیم و به سلامت از آنها عبور کردیم. خودمان اولین منتقدمان هستیم.

آینده من؟ نگران نیستم. اخیرا با او شام خوردم و حمایت رئيس از خودم را احساس می‌کنم.

جونیور فیرپو؟ البته که او اعتماد مرا جلب کرده و ممکن است در بازی‌های پیش رو از او استفاده کنم. از عملکردش خوشحالیم. وقتی به سمدو در سمت چپ اعتماد کردم‌، می‌دانستم تصمیم سختی گرفتم ولی به نظرم بهترین کار ممکن برای تیم بود.

سوارز؟ باید تمرینات امشب را دید. اعتقاد داریم به بازی فردا می‌رسد اما باید تمرین امشب هم انجام شود. ماندن او در بارسلونا برای ما خوب خواهد بود. نمی‌توانم نگران فیفا دی باشم. اگر نتواند برای ما بازی کند، بعید است بتواند به اروگوئه برود.

دمبله یا آنسو فاتی؟ بازی با اسلاویا بابت سرعتی که داشت و شرایط خاصش، به هر دو نیاز بود و بازی به آنها رسید. حریف فشرده دفاع می‌کرد و نیاز به بازیکنی بود که این خطوط را بشکند. در نهایت این نلسون بود که موفق به نفوذ می‌شد. عثمان در نیمه دوم بهتر بود ولی خسته شد. اکنون از نظر من آنسو وقتی به عنوان ذخیره به میدان می‌آید، بهتر کار می‌کند تا وقتی که در ترکیب است. البته این به این معنا نیست که او نمی‌تواند در ترکیب قرار بگیرد.

بارسلونا امسال تا همین جا به اندازه تمام سال گذشته باخته است. لیگ های داخلی معمولا رقابت فشرده و نزدیک است. اتفاق غیر عادی اتفاق دو سال اخیر بود که ما فاصله‌ای غیر متعارف با تیم‌های دوم و سوم جدول داشتیم. 

گل‌های خورده فراوان؟ همزمان باید با چند مشکل دست و پنجه نرم کنیم. به نظرم باید کمی صبور باشیم. مقابل اسلاویا مشخصا روز روز ما نبود اما به تیمی که با تعداد نفرات بالا حمله می‌کرد، فقط یک موقعیت دادیم.

مصدومان بارسلونا؟ مشکل جوردی عضلانی است که همان مصدومیت قبلی او عود کرده است. واقعیت این است که ما سبک تمرینات را عوض نکرده‌ایم ولی در هفته‌های اخیر اصلاحاتی در آن ایجاد کردیم. 

ال کلاسیکو، چهارشنبه؟ چنین چیزی را درک نمی‌کنم. خبر دقیقی ندارم اما فکر می‌کنم برای مردم هم این تاریخ، عجیب است. ساعت برگزاری هم اگر ظهر باشد، عجیب است چون عادت داریم عصر بازی کنیم. اینکه بقیه کشورهای دنیا هم فوتبال ما را ببینند، خوب است ولی اگر اسپانیایی‌ها بتوانند به راحتی این بازی را ببینند هم اتفاق بدی نیست!

آرتور؟ یک بازی را به دلیل آسیب دیدگی مختصر از دست داد و دیگری را به دلایل فنی.

نقل و انتقالات بارسلونا در زمستان؟ خب واقعیت این است که من در ذهن همه بازیکن‌ها نیستم. هر بازیکنی به آینده خودش فکر می‌کند و باشگاه هم به دنبال منافع خودش است. اگر همه چیز فراهم باشد، برخی می‌توانند تیم را ترک کنند. یا نکنند. 

دمبله؟ تاکنون بارها درباره او حرف زده‌ام. بعضا کارهایی انجام می‌دهد که نبوغ او را نشان می‌دهد. خواسته ما این است که مدام همین کارها را انجام بدهد. دمبله باید در برخی چیزها به خودش فشار بیاورد و بهتر شود. به خصوص وقتی توپ را از عقب دریافت می‌کند. پیدا کردن بازیکنی با همه استعدادی که دمبله دارد، دشوار است. از داشتن چنین بازیکن فوق العاده‌ای خوشحالیم. تا همین حالا هم او کارهای زیادی برای تیم انجام می‌دهد اما انتظار بیشتری داریم.

رابطه مسی و گریزمان؟ در این باره زیاد حرف زده می‌شود اما احساس من این است که قضیه بسیار ساده تر از این‌ها است. گریزمان چند سال با سبکی کاملا متفاوت با ما خو گرفته بود. دوربین ها هم کوچک ترین اتفاقات را بزرگ جلوه می‌دهند. در اتلتی سبک بازی مهاجمان فرق دارد؛ اینجا ما بیشتر با توپ کار می‌کنیم. موضوع، پیدا کردن ریتم بازی مناسب است. گریزمان بازیکنی کاملا تیم محور است و فداکاری می‌کند. من از او می‌خواهم این طور بازی کند. درباره اینکه مسی و گریزمان پاسی به هم نمی‌دهند به نظر من به این خاطر است که شرایطش به دلیل پیچیدگی و فشردگی دفاع حریف پیش نیامد. حتی نیمار هم در اولین سالش مشکل داشت چون وفق پیدا کردن با سبک بازی بارسا دشوار است. وقتی شما جا بیفتید، همه چیز آسان می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، اگر کمی در فروشگاه‌های محصولات خواب کودکان شامل پتو، بالش، تخت، ملحفه و... قدم زده باشید متوجه می‌شوید تصاویر روی این‌محصولات، به‌طور انحصاری در اختیار شخصیت‌های خارجی هستند که به صورت رسمی و یا قاچاق وارد کشور شده‌اند.

طی سال‌های گذشته شخصیت‌های باکیفیت ایرانی در محصولات گوناگون فرهنگی تولید شدند و به مرور بازارپردازی آن‌ها در محصولات نوشت‌افزار، اسباب بازی و عروسک نیز انجام شد. اما هم‌چنان خلا شخصیت‌های ایرانی بین محصولات خواب کودکان به وضوح احساس می‌شود و این شخصیت‌ها (کاراکترها) نتوانسته‌اند در این بازار پررونق جایگاه خود را پیدا کنند.

وظیفه سازمان گمرگ و وزارت صمت است که در مبادی ورودی به کشور نظارت لازم را داشته باشند که در وهله اول قاچاق این محصولات کاهش پیدا کند و در قدم بعد کاراکترهای خارجی که مخالف ارزش‌های جامعه ایران هستند به کشور وارد نشوند.

نکته مهم این است که همچنان که در زمینه اسباب‌بازی این نظارت‌ها صورت می‌گیرد، در زمینه محصولات خواب کودکان نیز نیاز به این‌نظارت احساس می‌شود.

کد خبر 6077783 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان
  • ژاوی: حضور چهار سرمربی از مکتب بارسلونا در این مرحله اتفاقی نیست