Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:33:17 GMT

ضیافت شام فوتبالی‌ها با حضور سیدروف

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۵۹۶

ضیافت شام فوتبالی‌ها با حضور سیدروف

برخی از بزرگان فوتبال کشورمان در ضیافت شام با حضور ستاره اسبق فوتبال جهان حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، کلارنس سیدروف ستاره اسبق فوتبال هلند در روزهای اخیر برای امور شخصی به تهران آمده و تا روزهای آینده در تهران حضور خواهد داشت.

به مناسبت حضور سیدروف در تهران، امشب ضیافت شامی با حضور او و برخی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان در یکی از رستوران‌های تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش ستاره سابق میلان پس از ورود به ایران +عکس

در این ضیافت شام علی دایی، افشین پیروانی، کریم باقری و وحید هاشمیان همراه با خانواده خود حضور داشتند. همچنین دوستان سیدروف هم همراه با او و همسرش در این شام دوستانه شرکت کردند.

سیدروف سابقه حضور در تیم‌های آژاکس، سمپدوریا، رئال مادرید، اینتر میلان، میلان و بوتافوگو را در کارنامه دارد و از بازیکنان فوتبال هلند در همه ادوار است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فوتبال سیدورف ضیافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو اعلام کرد که میلان باید هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر رم به تساوی می‌رسید، اما تاکید کرده که هدف او و همبازیانش در بازی برگشت صعود به نیمه نهایی لیگ اروپاست.

مهاجم میلان در مصاحبه با دوربین این باشگاه اعلام کرد که هدف او و همبازیانش شکست رم و صعود به نیمه نهایی لیگ اروپاست.

لیائو گفت:"ما برای این بازی آماده هستیم، این یکی از بزرگترین بازی‌های این فصل ماست. فکر می کنم هم تیمی‌هایم از اهمیت این بازی آگاه هستند.

شخصا، می‌خواهم در این بازی حضور داشته باشم. الان اعتماد به نفس زیادی داریم اما البته به رم هم احترام می‌گذاریم، چون آن‌ها تیم بزرگی هستند و بازیکنان بزرگی هم دارند، اما ما با قدرت کامل به آنجا می‌رویم تا  تلاش کنیم و برنده شویم."

میلان پنج شنبه گذشته با گل جانلوکا مانچینی بازی دور رفت را با شکست یک بر صفر پست سر گذاشت. لیائو هنوز از نتیجه نهایی بازی رفت ناراحت است، اما تاکید می‌کند که تیمش به دنبال جبران نتیجه بازی رفت است.

لیائو در پایان این مصاحبه کوتاه گفت:"ما می‌توانستیم به گل تساوی برسیم اما موفق نشدیم. برای پیروزی در بازی برگشت به رم می‌رویم."

دیگر خبرها

  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!