Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این مقام کاخ سفید در کتابی که به صورت ناشناس چاپ کرده در آن ضمن انتقاد از سیاست‌های ترامپ او را فردی بی‌رحم، نالایق و خطرناک برای مردم آمریکا خواند.

به نوشته این روزنامه، این نویسنده ناشناس که خود را "مقامی ارشد در دولت ترامپ" معرفی کرده، در کتاب خود با عنوان «هشدار» رئیس جمهوری آمریکا را فردی بی‌رحم، نالایق و خطرناک برای کشور توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ریاست جمهوری ترامپ که از بحرانی خودساخته به بحران خودساخته دیگری در نوسان است، به کودک 12 ساله‌ای تشبیه کرده که در برج مراقبت نشسته و بدون اینکه شناختی از صفحه مقابل خود داشته باشد، کلیدها را یکی پس از دیگری می‌زند و هواپیما را از مسیر خود منحرف می‌کند.

نویسنده این کتاب پیشتر نیز با نوشتن مقاله‌ای به صورت ناشناس در روزنامه نیویورک تایمز در فضای رسانه‌ای آمریکا جنجال آفریده بود.

این مقام کاخ سفید که در کتابش به همه ابعاد شخصیتی ترامپ از اخلاق تا عمق فکری او پرداخته، مدعی شده است که همه مقام‌های کاخ سفید درباره رئیس جمهوری آمریکا با او هم‌نظر هستند.

استفانی گریشام دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در نشستی خبری نویسنده این کتاب را «بزدل» توصیف کرده و گفت که این کتاب چیزی جز دروغ در خود جای نداده است.

گریشام گفت: نویسنده واقعی به سوژه خود دسترسی پیدا می‌کنند تا راستی‌آزمایی کنند، اما این فرد خود را پنهان کرده که باعث می‌شود واقعی بودن او باورپذیر نباشد.

وزارت دادگستری آمریکا این هفته به نمایندگان این نویسنده هشدار داد که ممکن است او قوانین مربوط به حفظ اسرار دولت را نقض کرده باشد؛ اما نمایندگان نویسنده دولت را متهم به تلاش برای افشای هویت او کردند.

این کتاب در حالی منتشر می‌شود که با علنی شدن تحقیقات برای استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا، وی به شدت تحت فشار است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دولت ریاست جمهوری برج هواپیما نیویورک تایمز اخلاق کاخ سفید استیضاح خودکشی ریاست جمهوری کاخ سفید دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد

مادری با پیکر پسر شهیدش که در گور دسته‌جمعی در حیاط بیمارستان ناصر شهر خان یونس پیدا شده بود وداع کرد

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • استعفای مقام عالیرتبه اطلاعاتی رژیم اسرائیل + جزئیات 
  • تشدید اختلافات بین یهودیان آمریکا به دلیل جنگ غزه