Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-30@07:18:34 GMT

زخمی شدن ۶۹ فلسطینی در ۸۲ امین راهپیمایی بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۶۱۴

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به تظاهرکنندگان فلسطینی در مناطق کرانه باختری اشغالی ۶۹ زخمی برجای گذاشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  راهپیمایی این هفته با عنوان " ادامه می‌دهیم" (اشاره به پایداری مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی) برگزار شد.
این راهپیمایی با حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به خشونت کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش‌ها تاکنون ۶۹ نفر از فلسطینی‌ها به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.   منابع محلی گفتند نظامیان رژیم ا شغالگر امروز به برخی مناطق کرانه باختری یورش بردند و 4 شهروند فلسطینی را بازداشت کرده و به مراکز بازجویی منتقل کردند.

"جمیل علیان" مسئول پرونده اسیران در جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد بازداشت اداری اسیران قهرمان ما در زندان‌های اشغالگران، اقدامی غیر قانونی و فاقد وجاهت بین المللی است و ما خواهان محاکمه اشغالگران هستیم.   مسئولان امور اسیران فلسطینی بر ضرورت تهیه یک طرح راهبردی یکپارچه برای حمایت از اسیران فلسطینی تاکید کرده و از اتحادیه عرب و کنفرانس اسلامی و نهاد‌های حقوق بشری خواستند به نقش خود برای فعال کردن توافقات بین المللی در راستای حمایت از اسیران فلسطینی عمل کنند.

شهروندان فلسطینی ساکن نوار غزه که از دوازده سال پیش همچنان در محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی به سر می‌برد، امروز در هشتاد و دومین راهپیمایی جمعه بازگشت با نام "به مسیر خود ادامه خواهیم داد" شرکت کردند.
این راهپیمایی‌ها که از سی ام مارس ۲۰۱۸ میلادی (دهم فروردین ۹۷) آغاز شد، هر هفته جمعه‌ها در چادر‌های بازگشت در مرز‌های شرق نوار غزه با مناطق اشغالی برگزار می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فلسطین جمعه بازگشت تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین

منابع رسانه‌ای صبح امروز (چهارشنبه) از شهادت و زخمی شدن هفت فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه «جنین» در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه «فلسطین الیوم» در این باره گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حملات به غزه صبح امروز به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش برد.

ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله با چند پهپاد اردوگاه جنین را هدف قرار داد.

در جریان این حمله درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی شکل گرفت.

وزارت بهداشت فلسطین در این باره اعلام کرد که در نتیجه حمله پهپادی به اردوگاه جنین سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که چهار فلسطینی نیز در این حمله مجروح شدند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به کشتن و مدفون کردن ۲ جوان غیرمسلح فلسطینی در سواحل غزه
  • ضربه مهلک جدید به نظامیان صهیونیست در غزه
  • آمار جدید نظامیان زخمی شده اسرائیل به دست مبارزان فلسطینی
  • مردم مشهد بار دیگر با همنوعان فلسطینی خود همدردی کردند
  • آمار جدید نظامیان زخمی شده رژیم صهیونیستی به دست مبارزان فلسطینی
  • ۷ کشتار جدید اشغالگران صهیونیست در نوار غزه/ افزایش تعداد شهدا به بیش از ۳۲ هزار و ۶۰۰ تن
  • شهادت ۱۲ فلسطینی در بمباران خانه‌ای در رفح
  • اشغالگران اسراییلی در دام قسام
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین