Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@16:33:40 GMT

وحشت در کردستان/بانه لرزید

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۶۲۴

وحشت در کردستان/بانه لرزید

زلزه ای به بزرگی 3 ریشتر شهرستان بانه را لرزاند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زلزله ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 12 کیلومتری زمین امروز جمعه 17 آبان 1398 در 21:25:47 شهرستان بانه در استان کردستان را لرزاند.

بیشتر بخوانید: زلزله 4.1 ریشتری کردستان را لرزاند کردستان لرزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان زلزله زمین برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول خودروهای برقی چین لرزید

غول خودروهای برقی چینی بی‌وای‌دی افزایش ۱۸.۶ درصدی سود سه‌ماهه چهارم را گزارش داد که پایین‌ترین میزان از سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ است زیرا فروش خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان در بحبوحه جنگ بی‌رحمانه قیمت‌ها شتاب خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، سود خالص در سه ماهه گذشته به ۸.۶۷ میلیارد یوان (۱.۲۰ میلیارد دلار) رسید که درآمد با افزایش ۱۵.۱ درصدی به ۱۸۰.۰۴ میلیارد یوان رسید.

بی‌وای‌دی اعلام کرد که برای کل سال ۲۰۲۳، سود خالص ۸۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۳۰.۰۴ میلیارد یوان رسید. بی‌وای‌دی قیمت شروع نسخه جدید سدان برقی سیل خود را ۵.۳ درصد کمتر از مدل قبلی خود تعیین کرد.

بیشترین تخفیف ارائه شده امسال ۲۱.۶ درصد است. محاسبات رویترز نشان داد که بی‌وای‌دی در سال گذشته قیمت ۱۳ مدلی را که ۹۳ درصد از کل فروش آن در چین را تشکیل می‌دادند، به طور متوسط ۱۷ درصد کاهش داد.

امسال چندین خودروساز دیگر از جمله تسلا، جیلی، آیون انرژی، لیپ‌موتور و اکسپنگ به جنگ قیمت ملحق شده‌اند اما تخفیف‌های آنها در مقایسه با بی‌وای‌دی از نظر عمق و تعداد مدل‌ها کمرنگ است.

بی‌وای‌دی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۴۰ هزار خودرو صادر کرد که حدود هشت درصد از فروش جهانی آن است. فروش خودروها و محصولات مرتبط با آن که ۸۰ درصد از درآمد عملیاتی بی‌وای‌دی را تشکیل می‌دهند، ۲۳.۰۲ درصد حاشیه سود ناخالص را در سال ۲۰۲۳ به ثبت رساند که ۲.۶۳ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

بی‌وای‌دی همچنین از شاسی‌بلند الکتریکی کامپکت Yuan Up رونمایی کرد که جدیدترین محصول سری Dynasty با قیمت پایه ۹۶ هزار و ۸۰۰ یوان است.

داده های انجمن خودروهای مسافری چین نشان می‌دهد که فروش خودروهای برقی چین در سال گذشته ۲۰.۸ درصد پس از افزایش ۷۴.۲ درصدی در سال ۲۰۲۲ رشد داشته است، در حالی که رشد فروش پلاگین هیبریدی از ۱۶۰.۵ درصد به ۸۲.۵ درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش رویترز، چین مشوق هایی مانند خرید و فروش خودرو و کاهش پیش پرداخت وام‌های خودرو برای جلب نظر مشتریان محتاط ارائه کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه
  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • غول خودروهای برقی چین لرزید
  • زلزله‌ای نسبتاً شدیدی خوزستان را لرزاند
  • زلزله‌ ۴.۵ ریشتری سالند را لرزاند
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • زلزله‌ای نسبتاً شدید سالند را لرزاند
  • تصاویر| سرریز شدن سدهای استان کردستان