Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلتاویگو که در بحرانی غیرمنتظره به سر می‌برد، بیش از هر زمانی به سه امتیاز نیاز دارد اما دست بر قضا به بارسلونایی برخورد کرده که چاره‌ای جز پیروزی ندارد. بازی جالبی در پیش است.

طرفداری - تیم‌های بارسلونا و سلتاویگو در چارچوب هفته سیزدهم لالیگا به مصاف یکدیگر می‌روند.

مشخصات بازی

تاریخ: شنبه، 18 آبان 98

زمان: 21:30

محل برگزاری: ورزشگاه نیوکمپ

پیش بازی + ترکیب احتمالی دو تیم

بازی فردا از نقطه نظرات زیادی، جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول اینکه بارسا اگرچه به عنوان صدرنشین گام به میدان می‌گذارد اما می‌توان گفت درست به اندازه سلتا که تیم هجدهم جدول است، در بحران به سر می‌برد! بازی فردا تقابل دنیس سوارز و رافینیا با بارسلونا است. همچنین اریک گارسیا که از مربیان سابق لاماسیا بود، سرمربی سلتاویگو است که تقابلش با بارسا هم باید جذاب باشد. بارسا فرم خوبی ندارد و دو بازی اخیر را نبرده است. تیم والورده تا بدین جای فصل 3 باخت را تجربه کرده و تنها به دلیل لغزش رئال و اتلتیکو مادرید همچنان صدرنشین مانده است. از طرفی سلتاویگو هم که فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشت، در کمال تعجب یکی از بدترین تیم‌های لیگ بوده است. بالایدوسی‌ها در 12 هفته تنها 6 گل زده‌اند! 7 بازی را باخته‌اند و فقط 9 امتیاز دارند و در وضعیت فعلی یکی از سه تیم سقوط کننده به شمار می‌روند. بنابراین جدال فردا را می‌توان جدال دو تیم بحران زده نامید. هر کدام به شکلی.

 

غایبان بازی

تیم میزبان در این بازی جوردی آلبا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. بقیه غایبان به دلایل فنی این بازی را از دست می‌دهند.

تیم میهمان در این بازی کوین وازکز، خوان هرناندز، کلودیو بیویو، سانتی مینا و رافینیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

بهترین بازیکنان دو تیم در لالیگا از نگاه هواسکورد تیم بهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد) بهترین گلزن بیشترین پاس گل بارسلونا مسی (8.29) سوارز (6) مسی (4) سلتاویگو دنیس سوارز (7.1) آسپاس (2) سانتی مینا (2) نکات آماری بازی بارسلونا هر 12 بازی اخیر خانگی‌اش در لالیگا را برده است. سلتاویگو هیچ یک از 17 بازی خارج از خانه اخیرش در لالیگا را نبرده است. بارسلونا 8 بازی از 10 بازی اخیر خانگی‌اش مقابل سلتاویگو در همه رقابت‌ها را برده است. نتیجه احتمالی بازی از نگاه هواسکورد بارسلونا  3--------1 سلتاویگو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند

مهاجم لهستانی کهنه‌کار بارسلونا قصد ترک این تیم اسپانیایی را ندارد.

طرفداری | طی چند هفته گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده مهاجم بارسلونا، روبرت لواندوفسکی، وجود داشته است. اما خود بازیکن می‌خواهد در بارسلونا بماند و به بازی در جمع آبی‌واناری‌ها ادامه دهد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای، روبرت لواندوفسکی تصمیم گرفته در بارسلونا بماند و به هیچ وجه به انتقال در تابستان فکر نمی‌کند. این بازیکن 35 ساله که در سال 2022 به بارسلونا پیوست، تا سال 2026 قرارداد دارد، هرچند سال آخر قرارداد اختیاری است و به تعداد بازی‌های او در فصل 2024/25 بستگی دارد.

علاقه اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان به جذب روبرت لواندوفسکی

سران فوتبال در عربستان سعودی مدتهاست که لواندوفسکی را تحسین می‌کنند و خواهان جذب او در این تابستان هستند، به طوری که یک باشگاه ناشناس از این کشور خاورمیانه‌ای حتی پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای او ارائه داده است. علاوه بر آن، یکی از رقیبان بارسلونا در لالیگا، اتلتیکو مادرید هم به این بازیکن باتجربه علاقه‌مند است و صحبت‌هایی مبنی بر معاوضه او با ژائو فلیکس مطرح شده بود.

لواندوفسکی می‌خواهد در بارسلونا بماند

فلوریان پلتنبرگ، روزنامه‌نگار، در به‌روزرسانی خود در مورد وضعیت لواندوفسکی می‌گوید که این مهاجم گلزن تصمیم گرفته در بارسلونا بماند و به هیچ وجه به انتقال در تابستان فکر نمی‌کند. ستاره سابق بایرن مونیخ بارها به طور علنی گفته است که در بارسلونا خوشحال است و در کنار خانواده‌اش در این شهر احساس آرامش می‌کند. این مهاجم 35 ساله پس از یک دوره افت، دوباره به فرم خوب خود بازگشته و در هفته‌های اخیر به طور مرتب گلزنی کرده است. بنابراین، لواندوفسکی مشتاق است که در این تابستان هم در بارسلونا بماند و در حال حاضر به فکر جدایی از این تیم نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد