Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@15:51:58 GMT

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شهر حلب سوریه

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۶۹۰

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شهر حلب سوریه

به گزارش فارس، یک خودروی بمب‌گذاری شده پیش از ظهر امروز در نزدیکی مقر پلیس در شهر حلب سوریه منفجر شد که دو کشته و چهار زخمی در پی داشت.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک،  این انفجار در منطقه «الراعی» در شرق حلب رخ داد که در اشغال تروریست‌های «ارتش آزاد» قرار دارد.

یک منبع سوری در این باره گفت که گروهک داعش عامل این حادثه تروریستی است و خودرو در حالی منفجر شد که راننده در آن حضور داشت و به نظر می‌رسد مواد منفجره نه داخل خودرو بلکه در کمربند انتحاری راننده جاسازی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وبگاه خبری عنب‌بلدی وابسته به معارضان سوریه نیز نوشت که در پی این انفجار خسارت‌های زیادی به خانه‌ها و مغازه‌های اطراف وارد آمد و پس از انفجار عناصر ارتش آزاد اقدام به بستن مسیرهای منتهی به منطقه کردند.

روز گذشته نیز انفجار بمب در داخل خودروی وابسته به شرکت آب ترکیه در حومه شمال حلب، یک کشته و چندین زخمی در پی داشت. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در تصادفات نوروزی

جانشین انتظامی استان کرمان، گفت: با وجودی که نسبت به سال قبل کاهش فوتی‌ها و مجروحان را در تصادفات نوروزی داریم با این وجود جزو استان‌های با بیشترین فوتی در تصادفات نوروزی هستیم. - اخبار استانها -

سردار عبدالعلی روانبخش جانشین انتظامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه چندین سال است که تذکرات لازم در ارتباط با عدم نگهداری اشیا و اموال قیمتی به هم‌استانی‌ها داده می‌شود تا از سرقت آنها جلوگیری شود با این وجود به توصیه‌ها توجه نمی‌شود، اظهار داشت: 10 سال است که سرقت‌های انجام شده در شهر کرمان را رصد می‌کنیم و مشاهده شده که بیشترین سرقت اشیا قیمتی یا از داخل گاوصندوق منازل و یا داخل اتاق خواب بوده است.

وی با بیان اینکه معمولاً مردم اشیا گرانقیمت خود را داخل گاوصندوق منازل و یا اتاق خواب نگهداری می‌کنند و سارقان از این موضوع به خوبی آگاه هستند و بر خلاف تصور مردم طلایاب ندارند، ادامه داد: متاسفانه در تعطیلات قبل از عید امسال هم به میزان قابل توجهی سرقت اشیا قیمتی و اموال را داشتیم.

جانشین انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه نگهداری اشیا قیمتی در منازل امن نیست، افزود: توصیه می‌شود اگر هم‌استانی‌ها قصد مسافرت دارند حتما مراقبت از منازل خود را به همسایگان بسپارند و از ظرفیت خودمراقبتی برای پیشگیری از وقوع سرقت استفاده کنند.

وی با اشاره به چندین مورد سرقت خودرو که اتفاق افتاده است، بیان کرد: توصیه می‌شود رانندگان حتی اگر سرنشین هم داخل خودرو است در صورت پیاده شدن از خودرو حتماً سویچ را از روی ماشین بردارند و متاسفانه چندین مورد سرقت خودرو داشتیم که مادر، همسر و یا فرزند داخل ماشین بوده است.

روانبخش با اشاره به میزان بالای تصادفات در استان کرمان، گفت: در این ایام تمام تلاش پلیس بر این است که تمام مسافرت‌ها با سلامتی انجام شده و همه مسافران به سلامتی به مقصد رسیده و این سفرها به کام مردم تلخ نشود.

وی با بیان اینکه بیشترین عامل تصادفات نوروز امسال خستگی و خواب‌‌آلودگی و واژگونی خودرو بوده است، افزود: طی چند روز گذشته 5 مورد فوتی که در تصادفات استان کرمان داشتیم همه بر اثر واژگونی منجر به فوت بوده که عامل همه آنها خستگی و خواب‌آلودگی و سرعت غیرمجاز بوده است.

جانشین انتظامی استان کرمان ادامه داد: با وجودی که نسبت به سال قبل کاهش فوتی‌ها و مجروحان را در تصادفات درون و برون شهری در ایام نوروز در استان کرمان داشتیم با این وجود در سطح کشور جزو بیشترین استان‌ها در میزان تصادفات و فوتی‌ها هستیم و درخواست داریم که رانندگان بیشتر رعایت کنند تا در این ایام حوادث کمتری را داشته باشیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بررسی زوایا و علل تصادف خونین دو خودرو در محور جندق – معلمان
  • تعقیب خودرو سارقان و شلیک از زاویه داخل ماشین پلیس + فیلم
  • جزئیات جدید از حمله سنگین تل‌آویو به سوریه
  • جزییات جدید از حمله سنگین تل آویو به سوریه+فیلم
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در تصادفات نوروزی
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • لحظه انفجار مسجد در تبریز؛ فیلم دوربین مداربسته از داخل را ببینید