Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در نشست شورای آموزش و پرورش قزوین که امروز، 29 دی‌ماه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دومین همایش ملی «هویت کودکان ایرانی - اسلامی» ویژه دوره پیش‌دبستانی سال آینده به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش به منظور پرورش مبانی هویت اسلامی ایرانی در کودکان به ویژه کودکان دوره پیش از دبستان که شاکله شخصیتی آنان در حال شکل گیری است و در راستای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و فرهنگ سلامت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: بهره‌مندی از ابزار هنر، معرفی و شناخت بیشتر آحاد جامعه از این مقوله، تقویت و انسجام هویت ایرانی اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و تقویت هویت ملی در این همایش مورد توجه خواهد بود.
رحمانی عنوان کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این همایش مهم، تشکیل کارگروهی برون سازمانی و همچنین پیگیری مستمر در جلسات شورای آموزش و پرورش ضروری به نظر می‌رسد.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خواستار همکاری دستگاه‌های مختلفی چون شهرداری، صدا و سیما، کانون پرورش فکری، میراث فرهنگی و گردشگری و بهزیستی در خصوص تخصیص امکانات، فضا و تجهیزات در راستای برگزاری این همایش شد.
به گزارش ایکنا، همایش هویت کودک ایرانی اسلامی برای اولین‌بار، شهریورماه سال جاری در استان یزد برگزار و دومین دوره آن در سال آینده با حضور 32 استان کشور به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: رویداد گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و دبیران آموزش و پرورش فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.


مهدی عابدینی افزود: در این رویداد ارائه تجربیات موفق در زمینه‌های مختلف تحولی در مردمی سازی اموزش، تحولات و مشارکت مردمی بر پایه مدرسه، تولید محتویات درسی و آموزشی و پیشرفت مهارتی دانش اموزان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد دو دوره آموزشی با نام رسالت اجتماعی معلم، ماموریت مدرسه هم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»