Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته ادعا کرد تیمش آینده روشنی در پیش دارد. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل هلاس ورونا در هفته جاری رقابت‌های سری A ادعا کرد از حرف‌هایش در پایان جدال با بوروسیادورتموند در لیگ قهرمانان اروپا برداشت غلظی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت:   هر حرفی می زنم در راستای کمک به تیم است اما پس از پایان بازی با دورتموند هرگز نگفتم از صعود ناامید شده‌ام. به نظر از حرف‌هایم برداشت‌های بدی صورت گرفت. می‌خواهم مردم متوجه شوند ما باید بهتر کار کنیم چون اینتر هستیم. به طور خصوصی، مدیران باشگاه اولین کسانی هستند که اشتباهات خود را تشخیص می دهند بنابراین هیچ مشکلی با آنها ندارم. من و مدیران اینتر، همه در یک سمت و سو هستیم. باید همیشه به روشی سازنده، واکنش نشان بدهیم.

 او در ادامه افزود: اصلا نگران وضعیت تیم نیستم. من به این تیم خیلی ایمان دارم و می‌دانم در روزهای سخت بازیکنان می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. برخی بازیکنان دائما بازی می‌کنند. به این شکل احتمال مصدومیت بالا می‌رود و  ترکیب محدود و محدودتر می‌شود. نگرانی اصلی من همین موضوع است. این تیم هنوز به ظرفیت کامل خود نرسیده و فضای زیادی برای پیشرفت دارد. اینتر تیم بزرگی است و باید دوباره به رقابت در بالاترین سطح برگردد. با این بازیکنان جوان، آینده امیدوارکننده است.نقل و انتقالات؟ همه چیز با هماهنگی باشگاه پیش می‌رود. وقتی در مورد نقل و انتقالات برنامه‌ریزی کردیم، از برخی فرصت‌های  به وجود آمده بهره نبردیم  وگرنه من از ترکیب تیم کاملا راضی هستم. بابت اینکه برخی فکر می‌کنند بعضی از صحبت‌های من درست نیست، عذرخواهی می‌کنم اما هر حرفی را با هدف مشخصی می‌زنم.

او در پایان اظهار داشت: مقابل تیم سرزنده‌ای بازی می‌کنیم. می‌دانیم آنها به سختی تلاش می‌کنند، دوندگی زیادی دارند و پرس زیادی به وجود می‌آورند. اصلا بازی آسانی نیست و باید پس از ناامیدی دیدار با دورتموند، واکنش مناسبی نشان بدهیم. این بخشی از روند پیشرفت تیم است. متاسفانه در بازی‌های اخیر بیش از حد دروازه ما باز شده  و باید روی این مساله کار کنیم. در تیم من 11 نفر دفاع  و 11 نفر مشغول حمله می‌کنند. برنامه بازی‌های اینتر نسبت به سایرین در وضعیت مشابه، فشرده‌تر است اما کاری از دست ما  برنمی آید.

جدول رده‌بندی سری A

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم

اردلان آشتیانی بازیکن سابق فوتبال درباره برد تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ترکمنستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: کیفیت  بد چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان خیلی بر روی بازی تاثیرگذاشته بود و ملی پوشان کشورمان مجبور شدند که به خاطر مدل بازی حریف و چمن مصنوعی بیشتر روی به بازی مستقیم بیاورند و اصرار بر این شیوه بازی باعث شد که به گل برسند.

مشکل تیم ملی انتقال توپ از دفاع به هافبک بود 

او افزود: بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم هم بازی مستقیم را ادامه دادند. به نظرم مشکل تیم ملی کشورمان بحث انتقال توپ از دفاع به هافبک بود که به خوبی انتقال صورت نمی‌گرفت و کیفیت چمن و  پرس تیم ترکمنستان در این امر موثر بودند و هافبک‌ها ما نتوانستند به خوبی توپ را دریافت کنند.

چمن مصنوعی باعث آسیب دیدگی ملی پوشان شده بود 

آشتیانی درباره اینکه وضعیت چمن ورزشگاه ترکمنستان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: بحث چمن مصنوعی به این صورت است که کیفیت ندارد و توپ سرعت بیش از اندازه دارد و بازیکن به زمین می‌خورد مصدوم  و زخمی می‌شود و همه این عوامل را در این زمین مسابقه شاهد بودیم. فدراسیون فوتبال اسپانیا به طور کامل استفاده از چمن مصنوعی را  به خاطر آسیب هایش قدغن کرده است. اکنون هم متاسفانه در فوتبال کشورمان اکثر چمن‌ها مصنوعی شده است و بازیکنان ۱۵، ۱۶ ساله می‌بینم که رباط صلیبی پاره می‌کنند به خاطر آسیب‌هایی که این چمن بر روی بازیکنان وارد می‌کند.

نتوانستیم در فوتبالمان یک مهاجم خوب پرورش بدهیم 

بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه مهاجمان تیم ملی موقعیت‌های زیادی داشتند، اما فقط یک گل به ثمر رساندند، گفت: سردار آزمون برای تیم ملی فوق العاده کار کرده بود، اما مصدوم شد. ما سال‌ها در کشورمان نتوانستیم مهاجم خوب پرورش بدهیم و این به فوتبال پایه ما برمی گردد که اکثر تیم‌ها از یک مهاجم استفاده می‌کنند و فوتبال ما به سمت دفاعی رفته است و همه این‌ها باعث شده که فوتبال ما یک مهاجم خوب نسازد.

او درباره اینکه نبود سردار آزمون در این بازی تاثیر داشت، گفت: بله، نبود آزمون خیلی تاثیرگذار بود و او بازیکن فوق العاده‌ای است که در گلزنی و دادن پاس  گل مهارت دارد.

بعید می دانم جوانگرایی در تیم ملی را شاهد باشیم 

آشتیانی درباره اینکه در بازی برگشت فقط از یک جوان در ترکیب تیم ملی استفاده شد، گفت: من فکر می‌کنم دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد، چون بازی‌های ساده مان همین دیدار‌های رفت و برگشت  با ترکمنستان بود و اگر می‌خواستند به جوانان بازی بدهند در این بازی‌ها باید استفاده می‌کردند. بعید می‌دانم که دیگر جوانگرایی خاصی صورت بگیرد و در همین حد خواهد بود.

شاید قلعه نویی علاقه ای به استفاده از جوانان ندارد 

بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه چه زمانی باید جوانگرایی  در فوتبال ما رخ بدهد، گفت: همه کشور‌های دنیا دارند از جوانان خود استفاده می‌کنند و یک بازیکن ۱۷ سال در تیم برزیل گل زد و در تیم هلند هم یک بازیکن ۱۷ ساله دارد که فیکس بازی می‌کند. شاید امیر قلعه نویی علاقه‌ای به استفاده از جوانان ندارد. کل فوتبال ایران به دنبال این بود که تیم ملی جوان شود که نشد و تغییرات خیلی کوچکی انجام شد.

صدور بیانیه از سوی باشگاه استقلال عجیب بود 

او درباره اینکه بیانیه باشگاه استقلال در استفاده از بازیکنان این تیم در تیم ملی تاثیرگذار بود، گفت: صدور بیانیه از سوی باشگاه استقلال عجیب و غریب بود و هیچ جای دنیا  کسی در ترکیب تیم ملی دخالت نمی‌کند. به هر حال نظر سرمربی تیم ملی هست که چه کسی را در زمین مسابقه بگذارد یا نگذارد. به نظرم ما به زمان کی روش برگشتیم که بعضی از تیم‌ها بیانیه می‌دادند تا از بازیکنانشان استفاده شود. متاسفانه این جور رفتار‌ها در فوتبال ایران جواب می‌دهد و حاشیه یکی از ارکان فوتبال ایران است. فوتبال ما  هزاران  مشکل دارد و یکی هم همین داستان است که متاسفانه جواب داده است.

حسینی یکی از ارکان موفقیت استقلال در فصل اخیر است 

آشتیانی درباره اینکه عملکرد حسین حسینی درون دروازه تیم ملی فوتبال را چطور دید، گفت:  امسال حسینی  در مسابقات  لیگ خیلی خوب کار کرده است. به نظرم یکی از ارکان  موفقیت تیم استقلال است و خیلی تاثیر داشت. او از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد.  

استفاده از جوانان را در تیم ملی شاهد نبودیم 

بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه عملکرد خط دفاع تیم ملی فوتبال را در این بازی چطور دید، بیان کرد: به نظرم کنعانی زادگان و خلیل زاده  مدافعان تیم ملی عملکرد خوبی در این بازی داشتند. بعید می‌دانم تیم‌هایی که در گروهمان هستند مشکلی به وجود آورند. اگر تیم ملی برابر تیم ازبکستان در آزادی هم یک تساوی بگیرد باز هم صعود می‌کند. در جام جهانی هم ۸ تیم از آسیا صعود می‌کنند و مشکلی از این بابت نداریم. مهمترین مسئله این است که از این بازی‌ها استفاده کنیم و از جوانان بهره ببریم که این اتفاق رخ نداد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم