Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:12:36 GMT

تصادف در عسلویه/ شش سرنشین خودرو پژو در آتش سوختند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۴۰۳۰

تصادف در عسلویه/ شش سرنشین خودرو پژو در آتش سوختند

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعدازظهر جمعه ۱۷ آبان ماه در برخورد یک دستگاه وانت مزدا با خودرو سواری پژو پارس در عسلویه یک خانواده بر اثر سوختن جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: خودرو پژو پارس به‌محض رسیدن به ایستگاه بازرسی سرعت خود را برای عبور از مانع کاهش می‌دهد که یک وانت مزدا از عقب با آن برخورد کرده و باعث انحراف پژو پارس به لاین مخالف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپری بیان کرد: متأسفانه ۶ نفر از سرنشین پژو پس از وقوع تصادف در ایستگاه بازرسی بندو از توابع شهرستان عسلویه بر اثر سوختن جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس‌راه استان بوشهر با بیان اینکه تصادف رخ‌داده جرحی و خسارتی بوده است افزود: لت دقیق‌تر حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

پاپری بیان کرد: متأسفانه پس‌ازاین برخورد و انحراف، خودرو پژو پارس دچار حریق شده و متأسفانه بر اثر حریق پیش‌آمده، ۶ نفر سرنشین پژو در آتش می‌سوزند.

رئیس پلیس‌راه استان بوشهر خاطرنشان کرد: سرنشینان فقید خودرو پژو پارس اعضای یک خانواده شامل راننده، همسرش و سه فرزند دختر و یک فرزند پسرشان از اهالی استان هرمزگان بوده‌اند.

کد خبر 4766445

منبع: مهر

کلیدواژه: عسلویه سانحه تصادف یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام زلزله گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین مشهد بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس

قیمت جدید خودرو پژو پارس اعلام شد.

به گزارش مشرق، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

تغییر قیمت این خودرو به شرح ذیل است؛

قیمت اسفند ۱۴۰۲: ۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰ تومان

قیمت فروردین ۱۴۰۳: ۴۴۵.۷۴۲.۳۰۰ تومان

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • مچاله شدن لامبورگینی در برخورد با تیر چراغ برق! (فیلم)
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)