Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام بین قاره‌ای از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف امارات میزبان مسابقات رفت و پس از تساوی یک بر یک و کشیده شدن بازی به وقت اضافه و ضربات و پنالتی رفت و درنهایت پیروز میدان شد و به فینال رقابت‌های جام بین قاره‌ای راه یافت.

در وقت نخست این دیدار دو تیم بازی بدون ریسک را در دستور کارشان داشتند و تک موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردند که در یکی از صحنه‌ها محمدعلی مختاری موقعیت گلزنی خوبی مقابل دروازه داشت که با تغییر جهت توپ روی ماسه، ضربه وی وارد دروازه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دو دقیقه بعد حمید بهزادپور دروازه‌بان ایران با یک شوت محکم از سمت دروازه خودی، دروازه امارات را باز کرد.

وقت دوم این دیدار بدون حساسیت ویژه از سوی دو تیم دنبال شد و با وجود اینکه ساحلی‌بازان کشورمان چند موقعیت خوب را ایجاد کردند، اما گلی از خط دروازه دو تیم رد نشد.

وقت سوم این بازی بازهم احتیاط دو تیم را به همراه داشت، اما در یک صحنه امارات گل تساوی بخش را به ثمر رساند. در ادامه دو شوت زیبای بهزادپور با واکنش خوب دروازه‌بان امارات دفع شد و در نهایت بازی به ۳ دقیقه وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه امارات تلاش کرد تا از در جریان بودن بازی جلوگیری کند. شوت بهزادپور بازهم توسط دروازه‌بان امارات دفع شد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و گل‌های کیانی، شیر محمدی، سعید پیرامون، محمد معصومی زاده در ضربات پنالتی و درخشش پیمان حسینی، باعث شد تا ایران به فینال مسابقات جام بین قاره‌ای راه یابد و حریف اسپانیا شود.

گفتنی است، ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با دو بازیکن کمتر نسبت به حریفشان در این دیدار به رقابت پرداختند. امیرحسین اکبری و کاپیتان محمد احمدزاده به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ساحلی‌بازان نبودند که تاثیر زیادی روی روند بازی ایران داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوتبال ساحلی پیمان حسینی فوتبال ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)