Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایبار در خانه تیم خطرناکی نشان داده و در مجموع روی فرم خوبی است. مادریدی ها باید مراقب میهمان خود باشند تا از کورس قهرمانی جا نمانند.

طرفداری - از هفته دوازدهم رقابت های لالیگای اسپانیا، شنبه از ساعت 21:00 دو تیم ایبار و رئال مادرید به مصاف هم می روند.

جزئیات بازی

تورنمنت: لالیگا اسپانیا

تاریخ: شنبه 18 آبان

ساعت: 21:00

استادیوم: مونیسیپال دی ایپوروا

اخبار دو تیم

انتظار می رود 11 بازیکن ایبار دقیقا همان بازیکنانی باشند که هفته گذشته مقابل لگانس پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابین اوریانا و آربیا یک کارت  زرد تا محرومیت فاصله دارند. کیکه گارسیا و چارلز به احتمال فراوان در خط حمله به انریخ ترجیح داده می شوند. 

گرت بیل با وجود آنکه در فهرست تیم ملی ولز حضور داشته، اما کاملا آماده حضور در میادین نیست. هامس رودریگز نیز کاملا مصدومیت خود را به پایان نرسانده و در لیست این تیم حضور ندارد. مادریدی ها امیدوارند او به اردوی تیم ملی کلمبیا نرود تا شرایط بدنی اش بهتر شود. رودریگو پس از درخشش خیره کننده مقابل گالاتاسارای به احتمال فراوان باز هم در پست وینگر به لوکاس وازکز ترجیح داده می شود. همچنین لوکا یوویچ و مارسلو بنا به صلاحدید زیدان با تیم سفر نخواهند کرد. 

ایبار در شرایطی پا به این میدان می گذارد که هر دو بازی قبلی را خود را برده و روحیه بالایی در خانه خواهد داشت. آنها از 4 بازی اخیر خانگی خود، 3 پیروزی به دست آورده اند. رئال مادرید هفته گذشته یک تساوی ناامیدکننده مقابل رئال بتیس به دست آورد؛ آن هم در هفته ای که بارسلونا شکست خورده بود و وقت خوبی برای جدا کردن خود در جدول داشت. فردا آنها می خواهند دوباره به روند پیروزی بازگردند. 

ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

مارسلو با تیم رئال مادرید به ایبار سفر نکرده و فرلاند مندی در سمت چپ به جای او بازی خواهد کرد. 

غائبان

مصاف های اخیر رو در رو

نکات آماری

رئال مادرید از 11 بازی اخیر خود مقابل ایبار در تمام تورنمنت ها، در 9 بازی پیروز بوده است.

در 5 دیدار اخیر دو تیم همواره بیش از 2.5 گل ثبت شده است.

رئال مادرید از 11 بازی اخیر خود مقابل ایبار در تمام تورنمنت ها، در 9 بازی حداقل دو گل زده است.

رئال مادرید از 7 بازی اخیر خود در لالیگا 5 کلین شیت کسب کرده است.

در سه بازی اخیر خارج از خانه رئال مادرید در لالیگا همواره کمتر از 2.5 گل ثبت شده است.

رئال مادرید از 11 بازی اخیرش در لالیگا، در 10 بازی شکست نخورده است. 

بهترین بازیکنان و جایگاه در جدول

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

ایبار 1-2 رئال مادرید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی بارسلونا به میدان رفت و موفق شد در حضور تماشاگرانش با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و گام بزرگی را در مسیر کسب عنوان قهرمانی بردارد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که دو بار توسط آندریاس کریستنسن و لوپز از حریف عقب افتادند اما درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که بتوانند بار دیگر به بازی برگردند و پیروز میدان لقب بگیرند. 

اما اتفاق جالبی که پس از پایان بازی رخ داد مربوط به واکنش ستاره برزیلی رئال به پست منتشر شده توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بود که به نوعی لوپز و شادی پس از گل او را به سخره گرفته بود و این بازیکن هم با او همراه شد. 

لوپز پس از این که دروازه رئال مادرید را باز کرد، به سمت هواداران رفت و روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین ایستاد و شادی گلی مشابه شادی گل بلینگام به نمایش گذاشت. این کاربر با انتشار این عکس در کنار شادی گل خاص بلینگام نوشت: «فکر کرده بود بلینگام است» و وینیسیوس هم با خنده‌ای او را همراهی کرد تا باز هم جنجال جدیدی ایجاد کرده باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب