Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمام مدارس شهرستان‌های سراب، میانه، کندوان، روستا‌های هشترود و ترکمانچای در مقاطع مختلف تحصیلی در روز شنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا به تصمیم ستاد بحران استان آذربایجان شرقی، تمامی دوره های مدرسه ای در مناطق شهری و روستایی میانه ترکمانچای، کندوان، سراب و  روستایی هشترود در روز شنبه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مناطق ذکر شده در شیفت قبل ازظهر و بعدازظهر فردا شنبه ۱۸ آبان ماه تعطیل خواهد بود.

تمامی مدارس منطقه میانه، کندوان و ترکمانچای به علت اسکان موقت زلزله زدگان، در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تعطیلی مدارس آموزش و پرورش زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل

ایسنا/مازندران گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل سرعت می‌گیرد.

گازرسانی به منطقه شیخ موسی و ۱۰ روستای کوهستانی در حال اجرای خط تغذیه است و عملیات در مورد شبکه داخلی روستاها نیز درحال اجراست.

فرماندار بابل با اعلام مطلب فوق گفت: برای شتاب بخشیدن در اجرای پروژه گازرسانی ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

جلسه بررسی پروژه گازرسانی به مناطق بالا دست بخش بندپی شرقی بابل به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل و با حضور روسای ادارات گازرسانی بابل و گلوگاه بابل، بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش بند پی شرقی و روسای ادارات راهداری و منابع طبیعی شهرستان برگزار شد.

محمد پیرفلک فرماندار بابل ۲۶ فروردین در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به مناطق بالا دست بخش بندپی شرقی بر ضرورت تسریع در پروژه‌های گازرسانی در سطح شهرستان و بویژه مناطق محروم در بخش بندپی شرقی تاکید کرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار و مطالبه مردم برای تامین زیرساخت‌های اصلی در مناطق روستایی شهرستان افزود: برای تسریع در تحقق شعار سال و توسعه مناطق روستایی، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و پروژه گازرسانی به مناطق روستایی در اولویت قرار دارد.

فرماندار بابل تاکید کرد: برای شتاب بخشیدن در اجرای این پروژه ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

پیرفلک ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه شاهد بهره‌مندی تمامی روستاهای بالادست از خدمات گاز رسانی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کندوان؛ پنجمین روستای پربازدید ایران
  • کندوان پنجمین روستای پربازدید ایران
  • کاهش ۴۸ درصدی ورودی آب سد آیدوغموش میانه
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها؛ آخر هفته ایرانی‌ها چگونه تغییر می‌کند؟
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • تسریع در گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل