Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی ساوت وست ایرلاینز و شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز گروپ اینک، که بزرگتری ناوگان بوئینگ ۷۳۷ مکس را دارند لغو پرواز‌های این هواپیما را تا اوایل ماه مارس سال آینده میلادی تمدید کردند.

این دو شرکت آمریکایی در اثر لغو پرواز این هواپیما‌ها مجبور به کاستن از برنامه‌های رشد مالی خود شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو شرکت در مجموع بیش از ۳۰۰ پرواز در روز از این مدل هواپیما را لغو کرده اند.

پس از سقوط و فرود اضطراری چند فروند هواپیمای بوئینگ که این شرکت را با بحران روبه‌رو کرد، حال شرکت آمریکایی بوئینگ با چالش جدیدی در زمینه نگرانی‌های امنیتی مواجه شده است؛ به طوری که این شرکت اذعان کرد در پی بررسی‌های صورت گرفته در سراسر جهان، پرواز نزدیک به ۵۰ هواپیما از نوع «۷۳۷ ان جی» به دلیل ترک خوردگی در بدنه‌شان متوقف شده است. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا اتحادیه اروپا حوادث بین الملل اقتصاد جهان هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است

شبکه پخش رژیم صهیونیستی (کان) در این باره اذعان کرد که برخی از ایرلاین‌ها اعلام کردند که در ماه‌های آینده حاضر نیستند به سر کار خود در فرودگاه بن گوریون برگردند.

این گزارش چند روز پس از آن روی می‌دهد که با حمله تنبیهی و مشروع ایران به سرزمین‌های اشغالی، تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی بین المللی پرواز به مناطق اشغالی فلسطین را متوقف کرده و اعلام کردند برای برپایی پرواز‌ها باید تصمیم گیری مجدد کنند.

حمله گسترده پهپادی و موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی موجب شد تا بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در پرواز به مناطق اشغالی فلسطین تجدید نظر کنند. در این بین شرکت هواپیمایی امارات تعدادی از پرواز‌های خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرد و شرکت هواپیمایی اتحاد نیز پرواز‌های خود به تل آویو و امان، پایتخت اردن، را نیز به طور کامل لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی فلای دبی امارات نیز اعلام کرده که به خاطر ممنوعیت پرواز در آسمان سرزمین‌های اشغالی، تعدادی از پروازهایش لغو شده اند.

از آن‌جا که تعدادی از کشور‌های عربی همسایه سرزمین‌های اشغالی نیز اقدام به بستن آسمان خود کردند، اتفاق مشابهی نیز در لبنان، مصر و کویت رخ داده است.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان نیز اعلام کرده پروازهایش به تل آویو، امان، بیروت، و اربیل را حداقل تا پایان روز دوشنبه لغو کرده است و برای برقراری مجدد پرواز‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.

در کنار لوفت‌هانزا، شرکت‌های هواپیمایی سوئیس و اتریش نیز اعلام کرده اند که تا اطلاع ثانوی از پرواز در آسمان رژیم صهیونیستی خودد داری خواهند کرد و مشخص نیست چه زمانی از پرواز‌ها سر گیری خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • رییس سازمان هواپیمایی : خرید جت‌ های خصوصی برای عموم آزاد است