Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در پی وقوع زلزله در آذربایجان شرقی، معاونین فنی و نظارت و توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، امروز به منظور بازدید از فضاهای آموزشی مناطق زلزله‌زده به آذربایجان شرقی سفر کردند.

داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس گفت: در این بازدید که مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی و تیم‌های فنی و مهندسی ارزیابی از استان زنجان نیز همراه بودند، فضاهای آموزشی در شهرستان میانه و به ویژه روستای ورنکش و ترکمنچای که کانون زلزله بودند، مورد بازدید و بررسی‌های دقیق‌تر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدارس مناطق زلزله زده در این استان آسیب جدی ندیدند، افزود: ساختمان‌های آموزشی دچار آسیب نشدند و تنها دیوار محوطه سه مدرسه در روستاهای ورنکش و ترکمنچای دچار آسیب جزئی شدند.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ترمیم و بهسازی دیوار محوطه مدارس در دستور کار اداره‌کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی قرار گرفته و از صبح فردا عملیات اجرائی ترمیم و اصلاح آنها انجام می‌شود.

گفتنی است، دیروز در زلزله که به قدرت 5.9 ریشتر مناطقی از آذربایجان شرقی را لرزاند، خساراتی به این استان وارد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 زلزله مدارس زلزله آذربایجان شرقی داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور خسارت به مدارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زلزله مدارس زلزله آذربایجان شرقی خسارت به مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سلاجقه گفت: وضعیت آب و هوای دریاچه ارومیه با بارش هایی که اخیرا در محدوده آذربایجان شرقی اتفاق افتاد باعث شد تا این دریاچه پرآب باشد و همین مایه خوشحالی و شعف مردم ارومیه شده است.

کد خبر 845152 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها دریا و دریاچه خبر مهم دریاچه ارومیه استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو