Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «عامه‌پسند»، دومین همکاری مشترک باران کوثری و سهیل بیرقی، پس از تجربه «عرق سرد» است. فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری گروه بازیگران ساخته جدید بیرقی را تشکیل می‌دهند.

اخبار چهره ها - دیگر عوامل فیلم عبارتند از حسین جعفریان (مدیر فیلمبرداری)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، کریستف رضاعی (آهنگساز)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره‌پردازی) و مجید کریمی (مجری طرح).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته سازندگان «عامه‌پسند»، در صورت پایان فیلمبرداری و مهیا بودن شرایط، اولین نمایش این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فجر خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باران کوثری فاطمه معتمدآریا هوتن شکیبا عامه پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود.

در این زمینه بخوانید:

حادثه تلخ در سریال «سلمان فارسی»/ ۲ نفر جان باختند

عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد.

پیشتر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

دیگر خبرها

  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد
  • انگشتر سحرآمیز روس‌ها به ایران رسید
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • «دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!»
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان