Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون خدمات پشتیبانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با بیان اینکه اورژانس این مرکز در حال حاضر با ۷۵ درصد ظرفیت مشغول کار است، بیان کرد: اورژانس ۵۴ تخت دارد و اگر بتوانیم پرسنل مورد نیاز آن را تامین کنیم می توانیم فاز دوم آن را هم راه اندازی کنیم که در آن صورت دارای بزرگترین اورژانس جنوب شرق کشور در رفسنجان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سیروس آدیش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در یک سال گذشته  با توجه به این که در دریافتی وجوهات بیمارستان کمبود هایی ایجاد شد  سعی کردیم در روند توسعه و خدمت رسانی آن تاثیر نداشته باشد هر چند که بی تاثیر هم نبود. 

وی افزود: بعد از احداث بخش اورژانس بیمارستان، طبقات دوم و سوم آن را برای توسعه اتاق عمل های بیمارستان، بخش گوش حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری و بخش مغز و اعصاب که کلیه خدمات مغز و اعصاب یعنی همه کارهای مربوط به درمان طبی و تهاجمی هم که نیاز به جراحی دارند در همان بخش صورت بگیرد را درنظر گرفته ایم که در حال حاضر نقشه ها آماده و مناقصه اش در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ شده و برای ساخت و ساز و روند کار آماده وا گذاری است.

وی پروژه عمده دردست ساخت  دیگر بیمارستان را بخش آنکولوژی دانست و گفت: بخش آنکولوژی در حال حاضر ۱۰ تخت بیشتر ندارد و در حال حاضر فقط  کارهای شیمی درمانی انجام می شود اما  به دنبال این هستیم که فرایند تشخیص را هم کامل تر کنیم و ادامه درمان و فضای رادیوتراپی را هم و بستری این بیماران را  ایجاد کنیم. 

معاون خدمات پشتیبانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان ادامه داد: از آنجا که باید استحکام سازی طبق آیین نامه های نظام مهندسی جدید صورت بگیرد مقاوم سازی بخشهای بستری بیمارستان را هم در دستور کار داریم که بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت و در چند قسمت باید انجام گیرد که در آن صورت ساختمان بسیار خوبی خواهیم داشت.

ورودی کنونی بیمارستان مناسب و در شان مردم نیست

آدیش با اشاره به توسعه فضای پارکینگ ها و لابی، خاطرنشان کرد: ورودی کنونی مناسب و در شان مردم نیست و در برنامه داریم که ورودی مناسب به سمت خیابان دهقان رجبی منتقل می شود و می خواهیم با استفاده از اعتبارات غیر دولتی این ساخت و ساز را انجام بدهیم  که با توجه به کمبود نقدینگی دولتی دست ما به سمت افراد خیر و حتی سرمایه گذار دراز است و سرمایه گذاران در این امر می توانند از درآمد پارکینگ  و مغازه ها بهره ببرند.

وی یادآور شد: امسال رزیدنت اطفال را هم پذیرفته ایم که با این کار تعداد دانشجو ها افزایش پیدا کرد و ما برای اسکان این دانشجویان و پوشش دهی در شیفت ها از طبقه سوم اورژانس قدیم استفاده کردیم و با جابجایی کلینیک قدیم به سایت دانشگاه این فضا را به پاویون ها اختصاص دادیم و برای آن  تاکنون مبلغی حدودا بالغ بر ۳۵۰ میلیون جهت ابنیه و ۲۵۰ میلیون هم جهت تهیه  وسایل مورد نیاز صرف شده است.  

به گفته وی برای توسعه ی فضای آموزشی نیز در قسمت زیرزمین بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان هزینه ابنیه شده که تعداد ۱۳ اتاق برای این کلنیک اموزشی در نظر گرفته شده است. 

معاون خدمات پشتیبانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان تصریح کرد: بخش اورژانس قدیم بیمارستان هم  که در حال بهسازی است را برای بخش اورژانس زنان اختصاص داده ایم که نهایتا تا تابستان سال آینده  با مشارکت بخش خصوصی به بهره بر داری خواهد رسید. 

بزرگترین اورژانس جنوب شرق 

آدیش با اشاره به این که اورژانس این مرکز در حال حاضر با ۷۵ درصد ظرفیت مشغول کار است، بیان کرد: اورژانس ۵۴ تخت دارد و اگر بتوانیم پرسنل مورد نیاز آن را تامین کنیم می توانیم فاز دوم آن را هم راه اندازی کنیم که در آن صورت دارای بزرگترین اورژانس جنوب شرق کشور در رفسنجان خواهیم بود. 

وی در خصوص تعامل با مجتمع مس سرچشمه گفت: بر اساس درخواست این مجتمع که نیروهایش را به یکی از شهرهای دور دیگر می فرستاد در حال حاضر یکسری معاینات در بیمارستان برای کار کنان مجتمع مس سر چشمه انجام می دهیم همچنین معاینات دوره ای آنها نیز در یک روز انجام می شود.

دست یاری به سوی انتقادات سازنده دراز می کنیم 

این مسئول افزود: دفتر خیریه بیمارستان از کمک های خیرین به منظور کمک به بیماران نیازمند و همچنین خیرینی که تمایل کمک به این بیماران را دارند تاسیس شده و نیازمندان و خیران می توانند با شماره ۰۹۳۵۳۹۱۶۶۰۶با این خیریه ارتباط برقرار کنند.

وی با گلایه از برخی مراجعه کنندگان این مرکز که این بیمارستان دولتی را با بیمارستانهای خصوصی شهرهای مجاور مقایسه می کنند، عنوان کرد: این مرکز دولتی و آموزشی و تنها مرکز درمانی شهر است که پذیرای بیماران و ارائه دهنده تمام خدمات با تعرفه دولتی و در کوتاهترین زمان و با کیفیت قابل قبول انجام می شود لذا مراجعین بدون درنظر گرفتن این همه خدمات و ازدحام جمعیت مراجعه کننده این مرکز را مورد قضاوت منفی قرار می دهند.

معاون خدمات پشتیبانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان ضمن قدردانی از صبوری مردم و تقدیر از انتقادات سازنده آنها ادامه داد: مدیریت این مرکز بدنبال بهبود عملکرد و کیفیت خدمت رسانی به شهروندان است و جهت موفقیت در این امر دست یاری به سوی کلیه شهروندان دلسوز را دراز می کند وخواهشمندیم انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی، صندوق های مستقر در بیمارستان و شماره تلفن ۶ -۱ ۳۴۲۸۰۰۰ داخلی ۲۲۳ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان