Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@05:11:30 GMT

نتایج هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۵۹۳۰

نتایج هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری شش مسابقه به شرح زیر پیگیری شد.در این هفته تیم راه‌یاب ملل مریوان استراحت داشت.

کاله ۳ – شهروند اراک صفر

اولین برد هفته به آملی‌ها تعلق گرفت. شاگردان بهروز عطایی در دیدار خانگی برابر شهروند اراک کار سختی نداشتند و موفق شدند در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کاله در این دیدار نمایش کم اشتباهی داشت تا حالا باز هم در خانه مانند هفته اول یک برد با ارزش را کسب کند.

شهرداری ورامین ۳ – فولادسیرجان ایرانیان ۲

قهرمان فصل گذشته، تصمیمی برای کوتاه آمدن از ادامه بردهای خود ندارد؛ ورامینی‌ها هر چند در این هفته و در خانه برابر شاگردان محمدرضا دامغانی کار بسیار سختی داشتند، اما در نهایت به برتری رسیدند تا به این ترتیب، سومین برد متوالی خود را کسب کنند. پیروزی در ست‌های اول و سوم برای شهرداری ورامین و دوم و چهارم برای فولاد سیرجان ایرانیان باعث شد تا سرنوشت مسابقه در ست پنجم مشخص شود که در این ست ورامینی‌ها با حساب ۱۵ بر ۶ به برتری رسیدند.

خاتم اردکان یک – شهرداری ارومیه ۳

اولین برد شهرداری ارومیه در هفته سوم و در خارج از خانه رقم خورد. شاگردان کارخانه در این دیدار برابر میزبان خود کار سختی داشتند و در ست اول نیز نتیجه را واگذار کردند، اما بعد از دو باخت در شروع لیگ، این بار پیروزی سهم ارومیه‌ای‌ها بود و این تیم توانست با پیروزی در سه ست بعدی، اولین برد خود در فصل جدید را با ثبت یک کامبک رقم بزند.

پیام خراسان یک – پیکان تهران ۳

شاگردان اکبر خداوردی که به دلیل حکم انضباطی مربوط به فصل قبل، از حضور تماشاگران در ورزشگاه خانگی خود محروم بودند، نتوانستند از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنند و مقابل پیکان با نتیجه سه بر یک شکست خوردند. شاگردان محمد ترکاشوند پیروز ست‌های اول و دوم شدند، اما مشهدی‌ها در ست سوم توانستند اولین برد خود را جشن بگیرند تا کار به ست چهارم کشیده شود. در نهایت تیم پیکان با پیروزی در ست چهارم، توانست برد باارزشی را در خارج از خانه کسب کند.

 فولاد سپاهان اصفهان ۲ – شهرداری گنبد ۳

یکی از جذاب‌ترین و پرحاشیه‌ترین دیدارهای هفته در اصفهان برگزار شد و تیم شهرداری گنبد در خارج از خانه سومین برد متوالی خود را جشن گرفت. فولاد سپاهان اصفهان که به دلیل حواشی دیدار هفته گذشته، از حضور تماشاگران تا اطلاع ثانوی محروم شده است، بازی را بهتر آغاز کرد و ست اول را از آن خود کرد، اما در نهایت و بعد از ۴ ست، دو تیم به تساوی رسیدند. در ست پنجم تیم عظیم جزیده نمایش بهتری از حریف خود داشت و در نهایت به سومین برد متوالی رسید تا همچنان یکی از بهترین‌های لیگ در این فصل باشد.

 سایپا ۲ – شهداب یزد ۳

سایپا بعد از برد بزرگ در خارج از خانه و برابر شهرداری ارومیه، این هفته متحمل شکست خانگی شد. شهداب یزد که در این دیدار میهمان سایپا بود، با یک نمایش کم‌اشتباه توانست دو ست اول را با پیروزی به پایان برساند و در آستانه یک برد بزرگ قرار بگیرد، اما شاگردان شهنازی بازگشت خوبی به بازی داشتند و توانستند در پایان چهار ست نتیجه را برابر کنند، اما بازگشت این تیم ناتمام ماند و شاگردان میرحسینی در ست پنجم با برد زمین را ترک کردند تا برنده این جدال پرحاشیه باشند.

کد خبر 462158 برچسب‌ها والیبال - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال پیکان در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان هوادار بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

هوادار بازی از ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۱ توسط محسن سفید چقایی به گل رسید. شاگردان مسعود شجاعی در ادامه نیز به حملات خودشان روی دروازه پیکان ادامه دادند و در دقیقه ۲۸ نیز توسط یونس شاکری به گل رسیدند تا بازی ۲ - صفر شود.

در ادامه شاگردان رضا عنایتی که چیزی برای از دست دادن نداشتند فشار زیادی بر هوادار وارد کردند و  تنها پس از ۳ دقیقه از گل دوم هوادار محمدحسین فلاح موفق شد دروازه هوادار را باز کند.

نیمه اول این دیدار با برتری ۲ - ۱ هوادار به پایان رسید، اما در نیمه دوم پیکانی‌ها تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند و در نهایت در دقیقه ۸۶ توسط ابوالفضل زمانی به گل رسیدند تا این بازی با تساوی ۲ - ۲ به پایان برسد.

هوادار و پیکان هر دو ۲۵ امتیازی هستند به، اما دلیل تفاضل گل بهتر هوادار در رتبه یازدهم و پیکان در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • زنان مریخی مردان ونوسی یا یک تفاوت‌ شخصیتی ساده؟!