Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلیل بالایی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از بانک‌های عامل، مجموعا ۳ هزار و ۱۴۶ میلیون تومان مشمول امهال شده است.

او بار مالی که این امهال دو ساله برای دولت به دنبال داشته را یک هزار و ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : در صورتی که امهال وام‌ها یکسال دیگر تمدید شود، نیمی از این میزان به عنوان بار مالی امهال برای دولت در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه در راستای مخالفت یا موافقت با امهال یکسال دیگر وام‌های زلزله زدگان قولی نمی‌توان داد، گفت: هرگونه تغییر در این زمینه بر عهده مجلس شورای اسلامی است .

 

 

انتهای پیام/د

آخرین اطلاعات دریافتی از بانک‌های عامل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

به گزارش شانا به‌نقل از دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را نیز نهایی کرد و به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی همچون مجوزهای خاص، تعارض منافع و بزرگنمایی تحریم از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در این حوزه به‌ شمار می‌رود که در این گزارش به آن اشاره شده است.

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت