Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@07:02:22 GMT

بیمه مرکزی دانش آموز زنگ بیمه

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۶۲۹۲

بیمه مرکزی دانش آموز زنگ بیمه

خبرگزاری آریا - محمدابراهیم تحسیری مدیر عامل شرکت بیمه معلم در پی حرکت هوشمندانه رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت ترویج فرهنگ بیمه در مدارس و آغاز طرح سراسری زنگ بیمه ، خطاب به دانش آموزان سراسر کشور در پروژه ملی زنگ بیمه پیامی منتشر کرد :
درود بر شما آینده سازانی که با نوآوری، کوشش و خلاقیت خواهید توانست آرامش و امنیت را برای نسل بعد به ارمغان آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما تحقق این مهم در گرو حفظ آرامش و تامین امنیت شماست و هیچ می دانید که بیمه می تواند برای شما فرزندان خوب این سرزمین این آرامش را به ارمغان بیاورد ؟
آرامشی شیرین و امنیتی دست یافتنی تا شما و خانواده عزیزتان زیر چتر آن با فراخ خاطر و آسودگی اهدافتان را یکی پس از دیگری رقم زنید.
آن زمان که با قهر طبیعت ، سیل ، زلزله و طوفانهای خشمگین ، زمین و خانه ، شهر و روستای ما را فرا می گیرد،نمی ترسیم چرا که بیمه ساختمان‌ها، خانه ها، مدارس، پل و جاده های ما را پوشش می دهد تا دوباره خانه ای نو و شهری آباد داشته باشیم.
و ... آن زمان که خودرو، کارخانه، کارگاه و سرمایه پدران و مادران و بستگان عزیزتر از جان ما با خطر و خسارتی روبرو می شود، نمی ترسیم چرا که بیمه همه این خطرات را پوشش می دهد.
پس با خیالی آسوده سفر می کنیم، تجارت می کنیم، خانه می سازیم و ... زیرا آگاهیم که شرکتهای بیمه در قبال دریافت حق بیمه، از مال و جان خانواده ما حفاظت می کنند.
عمرمان را با آسایش و آرامش سپری می کنیم چراکه می دانیم، پوشش بیمه ای با نام بیمه عمر و مستمری می تواند در ناخوشی ها ، بیماری ها و حتی دوران پیری کنار ما باشد و گذر عمر برایمان شیرین شود.
عزیزانم از اینکه امروز به عنوان یک عضو صنعت بیمه کشور در کنار شما هستم تا برای شما از مزیتها و فواید بیمه بگویم.
خوشحالم، چرا که معتقدم اگر شما نسل امروز با فرهنگ بیمه و اهمیت دریافت انواع پوشش های بیمه ای مانند بیمه سیل، زلزله، آتش سوزی ، بیمه درمان، حوادث، بیمه خودرو و بیمه های عمرآشنا شوید، در سایه دسترسی به آرامش و آسایش می توانید برای آیندگان نیز این آرامش را هدیه دهید.
شرکت بیمه معلم با ارایه پوشش های بیمه حوادث برای دانش آموزان تلاش کرده تا محیطی امن در مدرسه برای شما فراهم کند.
امیدوارم این امنیت در کل مراحل زندگی شما آینده سازان فردا تسری یابد. / محمدابراهیم تحسیری
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت

 اربابی گفت: حدود ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ۳۸۴ هزار نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خراسان جنوبی تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

به گفته وی هم استانی‌ها برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند.

وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌ها اشاره کرد و افزود: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد