Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  حجت نظری در مورد سرانجام ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون که چندی پیش در شورای شهر به تصویب رسید، گفت: شورای شهر مصوبه‌ای تحت عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون دارد که انتهای سال گذشته به تصویب رسید و با گذراندن مراحل قانونی خود لازم الاجرا شد.

وی با بیان اینکه حدود هشت ماه است که این مصوبه لازم الاجرا شده است، افزود: همچنان منتظریم که معاونت مربوطه یعنی معاونت خدمات شهری این مصوبه را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه در طول هشت ماه گذشته بار‌ها در مورد اجرای این مصوبه تذکر داده‌ام، گفت: چه در صحن شورای شهر و چه به صورت مستقیم بار‌ها با شخص معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل، شخص شهردار تهران، مدیرکل دفتر شهردار و معاون فرهنگی در مورد اجرای این مصوبه صحبت کرده‌ام، اما به نظر می‌رسد حوزه خدمات شهری که باید این مصوبه را اجرایی کند، به دنبال اجرای مصوبه نیست.

وی گفت: هر چقدر بیشتر از زمان لازم الاجرا شدن مصوبه دورتر شویم، این شائبه بیشتر تقویت می‌شود که ولنگاری وضع موجود و نبود مصوبه‌ای برای ساماندهی مشاغل سیار می‌تواند منافع مالی برای برخی تصمیم گیران یا مجریان داشته باشد و اجرا به تعویق می‌افتد.

وی افزود: من به صراحت می‌گویم که اگر تا پایان ماه جاری (آبان) هیچ اقدامی در راستای اجرای مصوبه با عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون رخ ندهد تذکر خود را در قالب سوال از شهردار مطرح می‌کنم. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مشاغل سیار ساماندهی مشاغل سیار تخلفات شهرداری طرح سوال از شهردار مصوبه ساماندهی مشاغل سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز ۳۰ فروردین تا یک شنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت چهار روز با اجرای برنامه‌های مختلف شاد میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.

محله پاچنار و آبشار طلایی (۹ دی) خرم آباد از جمله محله‌هایی بود که امروز میزبان تماشاخانه سیار کانون بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه