Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان بضاعتی‌پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، در توضیح علت توقف پروژه دریاچه‌ی مصنوعی در حاشیه رودخانه کرج گفت: در ابتدای کار هماهنگی‌های لازم با شرکت آب منطقه‌ای انجام شد، اما پس از مدتی کارشناسان آب منطقه‌ای گفتند درصورت وقوع سیل دویست ساله کل دریاچه و فضای اطراف آن از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: درصورت وقوع این سیل که احتمال وقوع آن ۰/۵ درصد در سال است هیچ چیز در مسیر آن سالم نمی‌ماند و این دریاچه فقط بخش کوچکی از آن است.

بضاعتی پور در ادامه گفت: برای این پروژه اعتبار پنج میلیارد تومانی درنظر گرفته شده و فاز اول آن تا پایان سال نود و هشت به اتمام می‌رسد.

او افزود: فضای سبز پروژه در حال تکمیل شدن بودن و پیست دوچرخه سواری، پیاده راه، ملبمان، فود کورت و... از جمله تسهیلاتی است که برای پروژه مذکور درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در پایان گفت: فضای اطراف دریاچه مصنوعی کرج مانند دریاچه مصنوعی چیتگر جنبه‌ی اقتصادی نخواهد یافت.

انتهای پیام/د. خ

دریاچه مصنوعی کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری دریاچه مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار، ۴۹۹ هزار و ۵۵۱ مترمربع به فضای ورزشی سرپوشیده و روباز در شهرستانهای مختلف استان اضافه شده است.

سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی رسیده است.

بیرامی اظهار کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرحها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی گفت: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

بیرامی افزود: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در سفر رئیس جمهور یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • فناوری در خدمت جنایت
  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه