Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت نظری  در مورد سرانجام ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون که چندی پیش در شورای شهر به تصویب رسید، گفت: شورای شهر مصوبه‌ای تحت عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون دارد که انتهای سال گذشته به تصویب رسید و با گذراندن مراحل قانونی خود لازم الاجرا شد.

وی با بیان اینکه حدود هشت ماه است که این مصوبه لازم الاجرا شده است، افزود: همچنان منتظریم که معاونت مربوطه یعنی معاونت خدمات شهری این مصوبه را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه در طول هشت ماه گذشته بارها در مورد اجرای این مصوبه تذکر داده‌ام، گفت: چه در صحن شورای شهر و چه به صورت مستقیم بارها با شخص معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل، شخص شهردار تهران، مدیرکل دفتر شهردار و معاون فرهنگی در مورد اجرای این مصوبه صحبت کرده‌ام اما به نظر می‌رسد حوزه خدمات شهری که باید این مصوبه را اجرایی کند، به دنبال اجرای مصوبه نیست.

وی گفت: هر چقدر بیشتر از زمان لازم الاجرا شدن مصوبه دورتر شویم، این شائبه بیشتر تقویت می‌شود که ولنگاری وضع موجود و نبود مصوبه‌ای برای ساماندهی مشاغل سیار می‌تواند منافع مالی برای برخی تصمیم گیران یا مجریان داشته باشد و اجرا به تعویق می‌افتد.

وی افزود: من به صراحت می‌گویم که اگر تا پایان ماه جاری (آبان) هیچ اقدامی در راستای اجرای مصوبه با عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون رخ ندهد تذکر خود را در قالب سوال از شهردار مطرح می‌کنم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران دستفروشان خدمات شهری حجت نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم