Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تیم مهاباد در مسابقات ژیمناستیک (ژیم فور لایف) قهرمانی دختران آذربایجان غربی موفق به کسب مقام سوم شد.

او افزود: این مسابقه دیروز ۱۷ آبان ماه به میزبان شهرستان ارومیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ج

برگزاری مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دختران استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، یک روز پس از قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جهان، برنامه این رقابت‌ها اعلام شد که تیم هندبال دختران ایران در نخستین دیدار خود به مصاف هلند می‌رود.    دختران جوان ایران در دومین دیدار مقابل تیم قدرتمند رومانی به میدان می‌روند و در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی با برزیل رودررو می‌شوند.    برنامه کامل دیدار‌های تیم هندبال جوانان دختر ایران در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به این شرح است:    چهارشنبه – ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ – ساعت ۱۲:۴۵ به وقت ایران: ایران – هلند   پنجشنبه – ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ – ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران: ایران – رومانی   شنبه – ۲ تیر ۱۴۰۳ – ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران: ایران – برزیل   دیدار‌های تیم هندبال جوانان دختر ایران در مرحله مقدماتی در ورزشگاه «بوریس تراژوفسکی» شهر اسکوپیه مقدونیه برگزار می‌شود.    دو تیم برتر هر گروه برای کسب رده‌های اول تا شانزدهم راهی مرحله اصلی می‌شوند و دو تیم سوم و چهارم هر گروه برای کسب رده‌های شانزدهم تا سی و دوم به مرحله پرزیدنت کاپ می‌روند.    بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود. تیم هندبال جوانان دختر در این رقابت‌ها در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه هستند.

دیگر خبرها

  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان