Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت که این روز‌ها تصویربرداری آن در مناطق مختف تهران در حال انجام است، از اواسط آبان ماه روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

سریال لیسانسه‌ها قصه پسران جوانی را روایت می‌کند که پس از گرفتن لیسانس شغل مناسبی پیدا نمی‌کنند و در حسرت ازدواج مانده اند.     فصل اول و دوم این مجموعه با استقبال مخاطبین همراه شده و ساخت فصل سوم این مجموعه با عنوان فوق لیسانسه‌ها از اواخر فروردین‌ماه کلید خورد و برای پخش در شبکه سه آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، عرفان برزین، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آیدا نامجو و آتنه فقیه‌نصیری از جمله بازیگران  سریال فوق لیسانسه‌ها هستند.

به جز بهنام تشکر که در سری سوم حضور ندارد تمام بازیگرانی که در دو فصل گذشته این مجموعه بازی کرده‌اند، در «فوق لیسانسه‌ها» نیز حضور دارند.

سریال فوق لیسانسه‌ها هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود و ساعت تکرار این سریال روز بعد از پخش در سه نوبت ساعت‌های یک و نیم بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ و ۳۰ بعد از ظهر خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال فوق لیسانسه شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود.

در این زمینه بخوانید:

حادثه تلخ در سریال «سلمان فارسی»/ ۲ نفر جان باختند

عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد.

پیشتر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • مجموعه «۵۰ متر مربع»، از شبکه تهران
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان