Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@10:20:48 GMT

۴ کشته و ۲ مجروح حاصل تصادف پژو با پراید

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۶۹۸۰

۴ کشته و ۲ مجروح حاصل تصادف پژو با پراید

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد پراید با یک پژو پارس در بلوار "شهید مطهری" شهرستان جهرم، ۴ نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند. تاریخ انتشار: 10:25 - 18 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۰۰۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد پراید با یک پژو پارس در بلوار "شهید مطهری" شهرستان جهرم، ۴ نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "عبدالهاشم دهقانی" گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در بلوار "شهید مطهری" شهرستان جهرم مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک پراید حامل ۳ نفر با یک پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد که منجر به فوت ۴ نفر از سرنشینان و مجروحیت ۲ نفر دیگر شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را انحراف به چپ از جانب راننده پژو پارس اعلام کرد‌ند، از رانندگان خواست که از سرعت غیرمجاز و انحراف ناگهانی پرهیز کنند و در صورتی که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند در مکان مناسب استراحت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان پلیس ناجا تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم