Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن برزیلی تیم فوتبال یوونتوس به یارانش درباره دست‌کم گرفتن حریف‌ بعدی‌شان در سری A هشدار داد و درباره گلی که هفته پیش در لیگ قهرمانان زد صحبت کرد. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس یکشنبه شب در هفته دوازدهم سری A میزبان میلان خواهد بود، میلانی که با وجود تغییر سرمربی همچنان فرازونشیب‌های زیادی دارد و اکنون در رده دوازدهم جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در این فصل بدترین شروعش در 81 سال اخیر را تجربه کرده است؛ با این حال داگلاس کاستا، بال برزیلی یوونتوسی‌ها به تیمش درباره عواقب دست‌کم گرفتن روسونری هشدار داد.

کاستا به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: کاملاً مشخص است که میلان در گذشته پدیده‌ای بود که همه چیز را می‌برد اما من معتقدم که این تیم هنوز هم تیم خوبی است و شایسته احترام. در این تیم پاکتا بازیکن مهمی است و من در اردوی تیم ملی برزیل عملکردش را دیده‌ام. او واقعاً توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. با این حال داستان فوتبال در اروپا با فوتبال برزیل از نظر بازی تهاجمی متفاوت است، هر چند من معتقدم که پاکتا در گذر زمان ارزش خود را نشان خواهد داد.

لیگ قهرمانان اروپا| یوونتوس در آخرین ثانیه‌ها اولین صعودکننده نام گرفت/ بایرن با مربی جدید به راحتی پیروز شد

کاستا سپس درباره گل زیبایی که چهارشنبه هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، در مسکو به تیم لوکوموتیو زد - گلی در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده که منجر به پیروزی یوونتوس شد - هم گفت: من در آن مقطع از مسابقه داشتم به عنوان یک هافبک بازیساز عمل می‌کردم اما دیدم که کار در آن پست و پیدا کردن فضا خیلی سخت است. به همین دلیل با پائولو دیبالا و لئو بونوچی صحبت کردم و بعد به خودم گفتم که باید کمی بیشتر به سمت چپ متمایل شوم. وقتی از سد دو مدافع روبه‌رویم عبور کردم، دیدم فضایی مقابل دروازه خالی است و ایگواین هم هوشمندانه عمل کرد و با یک پاس تک‌ضرب توپ را به من برگرداند. این یکی از زیباترین گل‌های دوران بازیگری من بود. من عادت ندارم بعد از گلزنی پیراهنم را درآورم اما وقتی آن گل را زدم انگار آزاد شدم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رقابت‌های مینی فوتبال جام آینده سازان بخش عقدا در روستای خلیل آباد و با شرکت ۸ تیم برگزار شد.
 ابتدا در دیدار رده بندی دو تیم شاهین سرو علیا و ایساتیس عقدا به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۱ بر ۱ دو تیم در وقت‌های قانونی تیم شاهین سرو علیا در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ برتیم ایساتیس عقدا غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.
در دیدار نهائی نیز تیم " برج کهن " خلیل آباد با یک بازی حساب شده با نتیجه ۴ بر ۲ تیم خوب دهیاری هفتادر راشکست داد و قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • سرخابی‌ها فقط ۲۴ ساعت برای تعیین مالکیت فرصت دارند
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی