Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:14:06 GMT

هوای آلوده کلانشهرها تا آخر هفته/جنوب کشور بارانی است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۷۳۶۷

هوای آلوده کلانشهرها تا آخر هفته/جنوب کشور بارانی است

صادق ضیائیان، در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: از امروز تا پایان هفته در قالب مناطق واقع در نیمه شمالی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز شنبه در برخی نقاط استان های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، غرب یزد، جنوب اصفهان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و فردا یکشنبه در برخی نقاط هرمزگان، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب فارس، جنوب بوشهر و جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ضیائیان، امروز شدت بارش ها در هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس خواهد بود.

وی افزود: هوای تهران از امروز تا چهارشنبه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در بعضی ساعات غبار آلود پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

ضیائیان گفت: شهر کرد امشب در خنک ترین ساعات دمای منفی ۵ درجه را تجربه خواهد کرد که از فردا به منهای ۶ درجه نیز خواهد رسید.

کد خبر 4766672 مسعود بربر

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی کشور آلودگی هوا پیش بینی وضعیت هوا شورای شهر تهران شهرداری تهران زلزله شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی یوم الله 13 آبان محسن هاشمی بارندگی سازمان هواشناسی کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی مرتضی سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به پیش‌بینی رگبار شدید باران برای بعضی مناطق کشور گفت: پنجشنبه در بعضی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان، بارش با شدت کمتری ادامه دارد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: سه‌شنبه در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی استان‌های اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی، رگبار شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، تگرگ و در بعضی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه در بعضی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان، بارش با شدت کمتری ادامه دارد، همچنین در روز سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: در بعدازظهر جمعه در بعضی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعدازظهر شنبه علاوه بر این مناطق، در دامنه‌های زاگرس جنوبی، بعضی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: سه‌شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک وجود خواهد داشت، همچنین خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا پنجشنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و رگبار باران با بیشینه ۱۹و کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، ابری به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۴و کمینه ۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 744982

دیگر خبرها

  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • نگاهی به حال و هوای بارانی اماکن تاریخی لارستان پس از یک روز بارندگی + تصاویر
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • هواشناسی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳/ هشدار باران شدید و سیل در استان های جنوبی