Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- تعداد پروازهای رشت-تهران و مشهد-کیش و بالعکس از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت افزایش یافت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت؛ مدیر کل فرودگاه سردار جنگل در این باره گفت: از ۶ آبان ۹۸ پرواز رشت- تهران و بالعکس به ترتیب در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته که توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام خواهد شد، و بدین ترتیب پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت  در این مسیر به ۳۴ سورتی رفت و برگشت رسید

غلامرضا کریم آقایی افزود: مسیر رشت – تهران قبلاً همه روزه، توسط شرکت های هواپیمایی ایران ایر و آسمان از این فرودگاه انجام می شد که از امروز شرکت هواپیمایی آتا با برقراری پرواز در این مسیر در روزهای دوشنبه و جمعه هرهفته نیز  به این مسیر اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برقراری پرواز رشت به مشهد و بالعکس به ترتیب در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی آتا خبرداد و گفت: از فردا ۷ آبان ۹۸ پرواز رشت- مشهد و بالعکس به ترتیب در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته که توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام خواهد شد، و بدین ترتیب پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت  در این مسیر به ۳۶ سورتی رفت و برگشت رسید.

مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت به برقراری پرواز رشت به کیش و بالعکس به ترتیب در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی ایرتور خبرداد و گفت: از فردا ۷ آبان ۹۸ پرواز رشت- کیش و بالعکس به ترتیب در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته که توسط شرکت هواپیمایی ایرتور انجام خواهد شد، و بدین ترتیب پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت  در این مسیر به ۸ سورتی رفت و برگشت رسید.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۲ سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد،کیش,تبریز, شیراز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه و اهواز انجام می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه سردار جنگل گیلان افزایش پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست

صادق الله پور، معاون عمرانی فرماندار بم گفت: شب گذشته پرواز قشم ایر ۱۲۰۸تهران به بم به دلیل شرایط نامساعد جوی و نبود دید کافی  و بارش باران موفق به فرود در فرودگاه بم نشد، در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • زمان اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع