Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته در غالب مناطق واقع در نیمه شمالی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، از این رو در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

روز شنبه در برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، غرب یزد، جنوب اصفهان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آسمانی آرام در اغلب مناطق کشور/ چشم انتظار افزایش آلایندگی باشید

امروز شدت بارش در هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس است، روز دوشنبه در سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در هجدهم آبان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا انتهای هفته در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در بعضی ساعات غبار محلی و روند افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز سه شنبه آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق در بعضی ساعات و چهارشنبه و پنج شنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با گاهی افزایش غبار است و برای روز جمعه نیز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6079565

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها
  • استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • هواشناسی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳/ هشدار باران شدید و سیل در استان های جنوبی