Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی با هدایت حمید استیلی در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف امید‌های اندونزی می‌رود و قرار است ۲ بازی با این تیم برگزار کند.

به همین دلیل شاگردان حمید استیلی در تیم ملی فوتبال امید، فردا (یکشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ راهی جاکارتا می‌شوند تا با این تیم بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲ بازی قرار است در تاریخ‌های ۱۳ و ۱۶ نوامبر (۲۲ و ۲۵ آبان) برگزار شود و نکته جالب اینکه یونس دلفی، اللهیار صیادمنش و مهدی مهدی خانی ۳ بازیکن شاغل در لیگ‌های بلژیک، ترکیه و کرواسی به طور مستقیم راهی جاکارتا خواهند شد تا در اندونزی به اردوی تیم امید ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: استیلی: همه بازیکنان باید در بازی‌های دوستانه حضور داشته باشند/ از شهردار تهران خواستم به تمرینات مان بیاید/ لژیونر‌ها به تیم اضافه می‌شوند

اعضای تیم امید سپس با قطر رو در رو می‌شوند تا آماده بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند.

یوز‌های جوان در مسابقات نهایی مقدماتی المپیک با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه هستند و کار سختی برای صعود به المپیک دارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس فرودگاه سهند گفت: ساعت پرواز‌های هفتگی شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین تغییر می‌کند.

احمدی افزود: پرواز‌های این فرودگاه روز‌های دوشنبه و جمعه ساعت ۶ صبح از تهران به مراغه حرکت و ساعت ۸ و ۳۰ از این فرودگاه به مهرآباد باز خواهد گشت.

او اضافه کرد: پرواز‌های این فرودگاه در زمستان، ظهر‌ها انجام می‌شد که در بهار و تابستان به صبح تغییر خواهد یافت.

به گفته رئیس فرودگاه سهند، از زمان شروع مسافرت‌های نوروزی تا هفتم فروردین، چهار پرواز رفت و برگشت به فرودگاه سهند انجام شده است.

فرودگاه سهند در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و تنها فرودگاه اقماری آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در جنوب این استان قرار گرفته است.

سالانه بیش از ۶ هزار نفر مسافر از تهران به فرودگاه سهند و بالعکس جا به جا می‌شوند.

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم