Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بانک ۵۰٫۰۰۰ میلیارد ریالی ملت با نماد وبملت با انتشار اطلاعیه با عنوان شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده اعلام کرد که به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان و پیرو اخبار منتشر شده در فارس، ایرنا، دنیای اقتصاد، بورس پرس و… مبنی بر محدودیت جدید افزایش سرمایه بانک ها به استحضار می رساند که پیرو شفاف سازی انجام شده روز ۲۷ مهرماه ۹۸ ، برنامه این بانک برای افزایش سرمایه، از محل تجدید ارزیابی املاک ملکی و سرقفلی است بنابراین در صورت ابلاغ محدودیت مندرج در اخبار فوق نیز، خللی در برنامه افزایش سرمایه این بانک وارد نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک ملت تاکید کرد که در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا خواهد شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، لطف ا... فروزنده در این باره توضیح داد: در مدیریت قبلی مجموعه شهر آفتاب به طور کامل تعطیل بود ولی طی توافقی که با وزارت صنایع انجام شد، مقرر شد که نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.

فروزنده افزود: سال گذشته ۴۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شد،؛ علاوه بر این روند تأسیس مرکز تجارت جهانی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب فراهم شده است، همچنین در گام بعدی ۶۰۰ هزار هکتار به مساحت این مجموعه اضافه شد؛ افق ما در زمینه بسیار روشن است و گام به گام حرکت رو به جلو خواهیم داشت.

فروزنده با اشاره به اینکه در خصوص بورسی کردن شهروند گام‌هایی برداشته شده است افزود: البته بورسی کردن شرایط و الزاماتی دارد که در مسیر ایجاد زمینه برای این موضوع هستیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: نه تنها شهروند، بلکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم؛ ضمن اینکه در حال حاضر نزدیک ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود.

او در ادامه با اشاره به ثبت نظر یک میلیون و ۳۰۰ نفر از شهروندان در طرح بزرگ " من شهردارم" با هدف مشارکت مردم در مدیریت شهری افزود: این میزان از مشارکت مردم در این طرح نشان از اعتماد مردم به مدیریت شهری است که هم اکنون ۸۵ در صد از پروژه های مربوط به سال گذشته این طرح عملیاتی شده و ۱۵ درصد نیز در دست اقدام است.

فروزنده بیان کرد: مردم باید نظر بدهند و پروژه های اولولیت دار را مشخص کنند ضمن اینکه با استفاده از ابزارهای جدید مالی به دنبال مشارکت مردم نیز هستیم.

کد خبر 845985 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود
  • انباشت پسماند در حاشیه رودها و شهرها زیبنده استان تهران نیست
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • صلح در رختکن بارسا، گوندوغان شفاف سازی کرد!
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است
  • افزایش ۳۰ درصدی سرمایه گذاری در صنعت نساجی و پوشاک