Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جودو گفت: ما باید هم پاسخگوی نتانیاهوی داخلی باشی و هم نتانیاهو خارجی. ما مخالف اعزام جودو به مسابقات جهانی بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو درباره تابعیت مولایی گفت:اتفاقی که در مسابقات قهرمانی جهان افتاد یک سناریوی از پیش طراحی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی جودو پیام‌های واتس‌آپ سعید مولایی و اسنادی را برای ما ارسال کرد که نشان می‌دهد او از سال گذشته میلادی به دنبال پناهندگی و تغییر ملیت بوده است.

وی افزود: ما باید هم پاسخگوی نتانیاهوی داخلی باشی و هم نتانیاهو خارجی.ما مخالف اعزام جودو به مسابقات جهانی بودیم چون میدانستیم که یکسری سناریوهای از پیش تعیین شده برای برخورد ورزشکاران ما با رقبای اسرئیلی وجود دارد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



با این وجود دوست عزیزمان آقای داورزنی که مسئولیت معاونت فنی را برعهده دارند، با ین اعزام موافقت  و مجوز حضور ورزشکاران مارا در مسابقات جهانی را صادر کرد

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آرش میر اسماعیلی جودو سعید مولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران